וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה הגיעה לסיכום עם גנגאן, אבל פיירו לא מעוניין"

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 21:59

בצרפת טוענים כי הצדדים סיכמו על העברה בסך 1.6 מיליון יורו, אבל החלוץ מהאיטי מחכה להצעות אחרות ולא רוצה להגיע לישראל

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

במכבי חיפה מקווים להשלים בשבוע הקרוב את רכישתו של פרנצדי פיירו מגנגאן, ועל פי דיווח בצרפת האלופה סגרה את כל הפרטים מול גנגאן הצרפתית, אלא שהשחקן עצמו לא מעוניין. על פי הכתב סנטי אאונה, הירוקים סיכמו כי ישלמו דמי העברה בסך 1.6 מיליון יורו עבור פיירו, אבל החלוץ מהאיטי מעדיף להמתין להצעות אחרות מליגות בכירות יותר וכרגע הוא זה שמעכב את העסקה.

המאמן ברק בכר מאוד רוצה לראות אותו מצטרף ומכבי חיפה עדיין מאמינים שאפשר יהיה להשלים את המהלך. לפיירו חוזה לעוד עונה אחת, ולמרות שהצטיין בליגה השנייה בצרפת אין בשלב הזה הצעות יותר גבוהות מזו שמכבי חיפה הגישה. אם לא תגיע הצעה כזו, הוא עשוי להתרצות ולהגיע.

במקביל מנהלים הירוקים מגעים מגעים עם שני מגנים שמאליים זרים, כשהכוונה הברורה היא לחזק בעונה הקרובה את קו ההגנה שהיה פרוץ בלא מעט משחקים בעונה החולפת. המגן הימני השבדי דניאל סונדגרן אמור להיות שדרוג באגף שלו, ואם מכבי חיפה תפגע גם במגן שמאלי זר שיתחרה עם סאן מנחם על העמדה, יהיה לקבוצה סיכוי טוב לשפר את החלקים הפחות טובים בעונה שעברה.

פרנזי פיירו במדי מוסקרון. Isosport/MB Media, GettyImages
לא רוצה להגיע לישראל? פרנצדי פיירו/GettyImages, Isosport/MB Media

שחקני מכבי חיפה שזומנו למשחקים האחרונים של נבחרת ישראל - עומר אצילי, שון גולדברג, מוחמד אבו פאני, סאן מנחם ודולב חזיזה, ישובו היום (שבת) להתאמן ללא יתר שחקני הסגל כחלק מהכנה לקראת פתיחת המיני-מחנה אימונים שתערוך מכבי חיפה החל ממחר ועד יום שלישי בערב. בניגוד למחמוד ג'אבר הצעיר שזומן גם הוא לנבחרת, והקדים את חזרתו לאימונים בשבוע שעבר, השאר שהיו בפעילות מלאה בשלושת המשחקים הראשונים בליגת האומות קיבלו עוד שבוע מנוחה והיום הם יקיימו אימון שיכניס אותם לעניינים לקראת שלושת הימים האינטנסיביים בהם תתאמן הקבוצה בכפר גלים ותלון במלון סמוך בטירת הכרמל.

בסיום המחנה תקיים מכבי חיפה משחק אימון מול מכבי נתניה, שבעצמה מתכוננת לתחילת דרכה באירופה. לאחר מכן תערוך האלופה משחק אימון נוסף נגד העולה החדשה מכבי בני ריינה, ובתחילת השבוע הבא תמריא להולנד למחנה האימונים המרכזי שבמהלכו תקיים עוד משחקי אימון לקראת צמד המפגשים עם אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות בחודש הבא. את החזרה הגנרלית לקראת המשחק הראשון מול אולימפיאקוס, תקיים מכבי חיפה במשחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully