וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הסופרליג? נשיא פ.ס.ז' פעל לביטול המפגש בין ברצלונה לרומא

בקטאלוניה התקשו להבין מדוע האיטלקים ביטלו את ההשתתפות בגביע גאמפר המסורתי, בארץ המגף חשפו: אל חלאיפי לחץ על הבעלים של הג'אלורוסי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6/ספורט1

כמדי קיץ, ברצלונה מקיימת בקאמפ נואו את גביע גאמפר המסורתי, בו היא עורכת משחק ראווה לכבוד ז'ואן גאמפר שהקים את המעדון ומתכוננת לעונה שבפתח. השנה הקטאלנים היו אמורים לפגוש את רומא, אך בשני האחרון הם פרסמו הודעה לא שגרתית: "רומא החליטה לבטל באופן חד צדדי וללא סיבה ברורה את החוזה שנחתם בין שני הצדדים ולפיכך המשחק בוטל". המועדון מסר כי הוא שוקל לפעול משפטית כנגד האיטלקים, ובעוד הם מחפשים יריבה חלופית למשחק הראווה, בארץ המגף פורסמה הסיבה המפתיעה ל"הברזה" של הג'אלורוסי.

כידוע, לצד ריאל מדריד ויובנטוס, ברצלונה היא אחת מבין שלוש "המורדות" שעדיין לא פרשו מהסופרליג - היוזמה שהקימו 12 מועדוני פאר כדי לאתגר את אופ"א ואת ליגת האלופות. מי שנכנס באופן מפתיע לתמונה, הוא נשיא התאחדות המועדונים האירופאים, נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי.

נאסר אל חלאיפי נשיא פריז סן ז'רמן. רויטרס
מעורב בביטול השתתפותה של רומא? אל חלאיפי/רויטרס

הנשיא הקטארי הפעיל לחץ כבד על "קבוצת פרידקין" המחזיקה בבעלות רומא לא לפגוש את ברצלונה. בידיעה שפורסמה ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב כי בין קבוצת פרידקין לאל חלאיפי יש קשרים לא רק בעולם כדורגל, אלא גם בתחום המלונאות.

האם ביטול ההשתתפות של רומא הוא הצעד היחיד נגד ברצלונה? כלל לא בטוח. נכון ללוח המשחקים שפורסם לקדם העונה, ברצלונה לא תקיים אף משחק הכנה על אדמת אירופה. כמו כן, שתי היריבות האירופאיות היחידות שתפגוש (בארצות הברית) במהלך ההכנה הן באופן מקרי, או שלא, ריאל מדריד ויובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully