וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוקלת לתבוע את רומא, קומאן עקץ: "השיטה שלה מיושנת"

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 21:51

הקטלאנים "יבחנו משפטית" את "הביטול החד צדדי" של השתתפות האיטלקים בגביע גאמפר, האקס: "הם משחקים בשיטה שלא מתאימה לכדורגל המודרני". דמבלה שוב "מתרחק"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

ברצלונה היתה אמורה לקיים בתחילת אוגוסט את משחק גביע גאמפר המסורתי, הפעם נגד רומא של ז'וזה מוריניו. אלא שהמועדון הקטלאני הודיע היום שרומא החליטה לבטל ב"באופן חד צדדי וללא סיבה ברורה" את החוזה שנחתם בין שני הצדדים ולפיכך המשחק בוטל. בברצלונה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על הביטול הזה ובמועדון מסרו כי "הם ילמדו משפטית" את המקרה הזה.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לעסוק בסאגת עוסמאן דמבלה הבלתי נגמרת. הקיצוני הצרפתי מצפה להצעה חדשה מהמועדון, שעל פי הדיווחים לא משדרג את ההצעה. אם המצב הזה יימשך דמבלה לא צפוי להמשיך בבארסה והוא יהיה שחקן חופשי.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
יישאר או יעזוב? כנראה שיעזוב. דמבלה/GettyImages, Eric Alonso

רונאלד קומאן, מאמן ברצלונה לשעבר שפוטר כדי לפנות את המקום לצ'אבי, התראיין היום בתקשורת בהולנד והתייחס לסוגיות הבוערות בקבוצתו הקודמת. על סאגת לבנדובסקי הוא אמר: "הוא שחקן נהדר, אבל נשארו לו אולי שנתיים טובות בטופ".

ההולנדי ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את בארסה כשאמר: "ברצלונה חיה בעבר עם השיטה שלהם של 4:3:3 והטיקי טאקה. הכדורגל השתנה, הוא הרבה יותר מהיר ויותר פיזי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully