וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידריסה גיי סירב להזדהות עם קהילת הלהט"ב, ו"התקבל כגיבור בסנגל"

אחרי שנעדר מהמשחק בו פ.ס.ז' עלתה עם חולצות בצבעי הגאווה, במולדתו של הקשר ממשיכים לעמוד לצידו: "כל העם תומך, היינו מופתעים אם היה נוהג אחרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6/ספורט1

אחרי שכבר הצליחה לזכות באליפות צרפת ללא קושי רב, פריז סן ז'רמן בכל זאת עוררה סערה במחזורי הסיום של העונה. בחודש מאי פ.ס.ז' הביסה 0:4 בחוץ את מונפלייה, אך את מירב תשומת הלב גררו התלבושות, כאשר המספרים שהוטבעו על גב החולצות של כל השחקנים באותו המחזור בליגה הצרפתית נצבעו בצבעי הקשת בתור מחווה לקהילת הלהט"ב.

מאותו המשחק נעדר הקשר הסנגלי אידריסה גיי, כאשר המועדון הסביר כי הוא לא בסגל מסיבות אישיות, אך הבהירה שהוא לא פצוע. מאוחר יותר, בצרפת דיווחו כי גיי ביקש לא לקחת חלק במשחק כדי לא להביע הזדהות עם הקהילה הגאה. יש לציין כי בעונה לפני כן גיי נעדר מהמחזור בו נערכה המחווה ללהט"ב, כאשר אז הסיבה הרשמית הייתה דלקת במעיים.

גיי זכה לתמיכה מחבריו לנבחרת סנגל, וכעת גם העיתונאי בקארי סיסה הצטרף לגל התמיכה מהמדינה האפריקאית: "אסור לשכוח שגיי נולד, גדל והתחנך בסנגל. אנחנו מכבדים את מה שעושים אנשים אחרים, אבל אנחנו לא מחקים את התרבות שלהם".

"מבחינה תרבותית, אם הוא היה נוקט בצעד אחר, היו מתקשים להבין את זה והיינו הרבה יותר מופתעים. לגיי יש את התמיכה של כל הסנגלים, כל האפריקאים. הוא התקבל כגיבור בסנגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully