וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה פתחה עונה: "עובדים ימים ולילות כדי שתהיה קבוצה"

28.6.2022 / 16:45

המנהל המקצועי אורן גולן במסיבת העיתונאים המסורתית: "החתמנו שחקנים ברמה גבוהה". המאמן החדש אסף נמני: "זה רגע שחיכיתי לו, חובת ההוכחה עליי"

הפועל חדרה פותחת עונה במסיבת עיתונאים/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל חדרה תפתח הערב (שלישי) באופן רשמי את אימוניה, בסגל חסר מאוד ואחרי לא מעט שינויים שנעשו בקבוצה במהלך הפגרה, אבל ההתרגשות בהחלט בשיאה. זהו כמובן יהיה אימון הבכורה של המאמן החדש אסף נמני ועוזרו נמרוד קוסטיקה, שיעבדו תחת אורן גולן, המנהל המקצועי והאיש החזק במועדון.

ההתרגשות נרשמה עוד לפני האימון, כי לפניו ערכה הפועל חדרה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת העונה בהשתתפות גולן, נמני וגם הקפטן מנשה זלקה שהשבוע חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים.

אורן גולן, אסף נמני, מנשה זלקה, הפועל חדרה. שלומי גבאי
גם הפועל חדרה פתחה עונה. זלקה, נמני וגולן/שלומי גבאי

"ההתרגשות גדולה ואנחנו מחכים כבר לשריקת הפתיחה", פתח ואמר אורן גולן, "אני חושב שהחתמנו שחקנים ברמה גבוהה וצריך להודות פה גם לאנשים היקרים שעזרו לנו. אנחנו מועדון צנוע שהרשה לעצמו לקבל שחקנים מהדרג הגבוה באירופה ואני מקווה שזה יעזור לנו להישאר בליגה כמה שיותר מהר, לעמוד במטרות שלנו ולשתף שחקני בית. להישאר בליגה זה לא דבר מובן מאליו מבחינתנו. אני גם רוצה להודות לראש העיר ולהנהלת העיר וקורא לאוהדים שלנו להתאחד סביב הקבוצה, יש פה אנשים שעובדים ימים ולילות כדי שתהיה הפועל חדרה ושנפתח עונה חמישית בליגת העל".

גולן גם התייחס לבחירה בנמני: "הוא היה במערכת גם כשניר ברקוביץ' היה המאמן לתקופה קצרה. אסף הוא איש מערכת ואנחנו שמחים וגאים לתת לו הזדמנות גדולה. אני מאחל גם הצלחה לניר ולקבוצה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל חדרה אסף נמני עם אורן גולן. שלומי גבאי
"להישאר בליגה זה לא מובן מאליו". גולן ונמני/שלומי גבאי

המאמן אסף נמני אמר לקראת עונת הבכורה שלו כמאמן ראשי בליגת העל: "זה שבוע מרגש מאוד עבורי ואני רוצה לנצל את הבמה כדי להודות להפועל חדרה ולכל האנשים שעומדי מאחורי הצ'אנס הענק שקיבלתי. אני נמצא במציאות הזו כבר 12 שנה, זה זמן לא מבוטל, וזה רגע שחיכיתי לו ואני שמח מאוד שהוא הגיע. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי. אלו שמבקרים את המינוי שלי הם אולי אנשים שמחפשים כותרות, כי אם היו אומרים לכם על מאמן שנמצא 12 שנה בענף, עבד בנבחרת ישראל, היה שותף לזכייה באליפות עם קבוצה שלא זכתה 40 שנה, עלה ליגה, קידם שלל שחקנים - אם לא היו קוראים לו אסף נמני, אולי זה היה יותר מתקבל".

הקפטן מנשה זלקה הוסיף אחרי שהשבוע חתם עד 2025 וסיכם כי בתום החוזה יעבור לצוות המקצועי: "אני רציתי להמשיך פה, זה מקום שגדלתי בו ורציתי לסיים בו את הקריירה. הם עזרו לי עם החוזה הזה ואני מקווה להחזיר להם על המגרש עד שאפרוש - וזה לא יקרה כל כך מהר. הפועל חדרה רוצה לעשות עונה שקטה, עם הרבה שחקני בית שיהיו שותפים. המטרה היא להבטיח הישארות בשלב מוקדם ושנוכל לקדם צעירים ולתת להם את הבמה. חדרה זה לא מועדון עשיר וצריך שעוד שחקנים צעירים מהבית יעלו ויצליחו. אנחנו לא יכולים לקנות שחקנים במאות אלפי יורו וזו המטרה של המועדון".

שחקני הפועל חדרה. שלומי גבאי
ישחזרו את העונה שעברה? שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה רובי לבקוביץ', מנשה זלקה. אודי ציטיאט
הפנים של הקבוצה. לבקוביץ' וזלקה/אודי ציטיאט

כאמור, חדרה רחוקה מלהשלים את הסגל שלה והאימונים יחלו ללא הבלם הצרפתי ג'ונתן סיסה שיגיע לישראל רק מחר ואמור להצטרף לאימונים ביום חמישי, וללא הקשר הבלגי סמי בוראר, שצפוי להצטרף בשבוע הבא. סיסה הביע את רצונו לעזוב, אולם עד כה לא הגיעה הצעה כספית שתגרום לחדרה לשחרר אותו. מבין הזרים החתומים יהיו נוכחים צמד הניגרים, הבלם פיליפ איפולה והחלוץ סטיבן אלפרד, יחד עם המגן הסלובני קלמן שטרום.

מי שעוד ייעדר הוא החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני, שחזר מחצי עונת השאלה להפועל באר שבע ומחזיק בחוזה בחדרה גם לעונה הקרובה. הוא לא הגיע לארץ עדיין בגלל ענייני ויזה, אך עתידו של מרמנטיני לא ברור ובמועדון טרם הוחלט האם להשאירו או לנסות למכור אותו כבר עכשיו לקבוצה אחרת בחו"ל. במסיבת העיתונאים אישר אורן גולן שהשניים מקווים להתקדם לקבוצות גדולות יותר, אולם ציין שהם תחת חוזה.

נושא נוסף שמטריד את אנשי המועדון הוא עתידו של הקשר תמיר גלזר, שבשלב זה המריא עם מכבי תל אביב למחנה האימון בהולנד. הצהובים נמצאים במשא ומתן להארכת חוזהו של גלזר הצעיר, שבשלב זה מתעקש שלא לחתום על חוזה ארוך טווח והדבר גם מעכב את שחרורו לחדרה לעונת השאלה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully