וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה האריך חוזה בחדרה עד 2025 ולאחר מכן יישאר בתפקיד מקצועי

26.6.2022 / 16:23

הקפטן חתם לשלוש שנים נוספות בקבוצה והובטח לו כי עם תום החוזה הוא יזכה להיות חלק מהצוות המקצועי: "כיף להישאר בבית ולדעת שיש מי שיודע להעריך"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

מנשה זלקה האריך את חוזהו בהפועל חדרה ויהיה חלק מהקבוצה עד 2025, כאשר בחוזהו גם סעיף לפיו בתום החוזה הוא יהיה חלק מהצוות המקצועי של הקבוצה, כך סוכם היום (ראשון) בפגישה בין הקפטן לבין המנכ"ל אלי דגני והמנהל המקצועי אורן גולן.

זלקה יחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-32 והוא נחשב לסמל הבלתי מעורער של המועדון מאז חזרתו לקדמת הבמה בליגות הבכירות. כידוע הוא גדל בהפועל חדרה ובשורותיה עלה לבוגרים בעונת 2012/13. משם עבר למ.ס. גבעת אולגה, מכבי דלית אל כרמל, שב לגבעת אולגה והמשיך למכבי צור שלום, עד שחזר לחדרה ב-2015 וכעת יסגור בקבוצה עשור.

מנשה זלקה, הפועל חדרה. אודי ציטיאט
תפקיד מקצועי אחרי הפרישה. זלקה/אודי ציטיאט

לאחר החתימה אמר זלקה לאתר הרשמי: "כיף להישאר בבית ובעיקר לדעת שיש מי שיודע להעריך את מה שאני תורם ונותן למועדון, על המגרש ומחוץ למגרש. אני שמח לסיים את הקריירה בהפועל חדרה ומקווה שנמשיך לעמוד בציפיות ונשבור שיאים חדשים. אני ממש מודה לקהל שלנו שתמך בי ועודד אותי בימים האחרונים ומצפה להחזיר לו על המגרש. אני קורא לכולם להתאחד סביב הבית שלנו, לרכוש מנויים ולדחוף אותנו כמו שהקהל של חדרה יודע לעשות. ניפגש באימון הפתיחה ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully