וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגישה הצעה על אנדראס מקסו, גיאגון האריך חוזה

28.6.2022 / 6:05

קפטן ברונדבי ושחקן נבחרת דנמרק נכנס לעונה האחרונה בחוזה, אבל קבוצתו דורשת 1.4 מיליון יורו, סכום שהצהובים לא מוכנים לשלם. שחקנים העידו אחרי אימון הבכורה של זהבי: "נראה שהוא מעולם לא עזב". הקשר חתם לשלוש שנים עם אופציה ויצטרף למחנה במירלו

ערן זהבי באימון הבכורה המחודש במכבי תל אביב/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הגישה הצעה לבלם הדני אנדראס מקסו, אבל קבוצתו ברונדבי מערימה קשיים על המעבר ודורשת סכום גבוה, אף שהעונה הבאה תהיה האחרונה של מקסו בחוזהו. לבלם, קפטן ברונדבי ואחד השחקנים הטובים בליגה הדנית, יש סעיף שחרור בגובה של 11 מיליון קרונות דניות שהם 1.48 מיליון יורו, אבל מכבי תל אביב לא מוכנה לשלם סכום כה גבוה מאחר שהוא כאמור שחקן חופשי בעוד שנה.

מקסו יצא לשחק בטורקיה ב-2017 ואחר כך המשיך לשוויץ וגרמניה. הוא חזר לדנמרק ב-2019 ובזכות היכולת בברונדבי הגיע גם לנבחרת דנמרק. הוא ערך הופעת בכורה בשנת 2020 והופעה שנייה לפני כשלושה חודשים. בזימונים האחרונים הוא כבר לא היה בנבחרת. במכבי תל אביב הגישו הצעות לעוד בלמים ומקווים לסגור בהקדם עסקה כדי שאפשר יהיה להנחית שחקן אפילו במחנה האימונים בהולנד.

צפו בביצועיו של מקסו

אנדראס מקסו במדי נבחרת דנמרק. MB Media, GettyImages
ברונדבי תתרצה? אנדראס מקסו במדי נבחרת דנמרק/GettyImages, MB Media

בינתיים, מי שכן חתם על חוזה במכבי תל אביב הוא פארפה גיאגון בן ה-21, שהאריך את ההתקשרות עם המועדון עד 2025 באמצעות סוכניו אבי נמני ופרנק בלחסן. הקשר מחוף השנהב, שהושאל למכבי נתניה בעונה שעברה, סירב תחילה להאריך את חוזהו, אולם בסופו של דבר חתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת והוא ישתכר 180 אלף דולר נטו לעונה, כשבכל עונה תהיה קפיצה של 10 אחוז בשכרו. ולאדן איביץ' בונה עליו ואף ביקש מראשי המועדון לסיים בהקדם את המו"מ להארכת חוזהו, כדי שלשחקן יהיה ראש שקט לקראת המשחקים באירופה. הוא צפוי להצטרף היום למחנה בהולנד, אחרי שלא טס אתמול בגלל בעיה של ויזה.

גיאגון, שהגיע למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בקיץ 2019, אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להמשיך במכבי תל אביב. מכבי נתנה לי את ההזדמנות להגיע לכאן מחוף השנהב, התחלתי כשחקן נוער ועכשיו הגיע הזמן שלי לשחק בקבוצה הבוגרת. אעשה הכל כדי לעזור למכבי להשיג את המטרות שלה".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, הוסיף על החתמת גיאגון: "פארפה הוא שחקן צעיר ומוכשר שהגיע למועדון כתוצאה מעבודה של מחלקת הסקאוטינג וצבר ניסיון במדי קבוצת הנוער, בית"ר תל אביב בת-ים ובעונה שעברה במסגרת השאלה למכבי נתניה. היכולות של פארפה והאפשרויות שלו להמשיך ולהתפתח יעזרו לנו במהלך השנים הקרובות ואנו מאחלים לו בהצלחה".

פארפה גיאגון עם סוכנו אבי נמני אחרי החתימה על חוזה חדש בשורות מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
איביץ' בונה עליו. גיאגון עם סוכניו אבי נמני ופרנק בלחסן/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפתח הבוקר את היום השני במחנה האימונים במירלו אחרי שאתמול לפנות ערב הצטרף למחנה ערן זהבי וכבר ערך הופעת בכורה באימון ביחד עם כל חבריו החדשים. זהבי נטל חלק בכל האימון שארך כשעה ונראה כ"מי שמעולם לא עזב את מכבי תל אביב", כפי שהעידו עלי שחקנים בקבוצה.

צירופו של זהבי הזניק את מכירת המנויים לעונה הבאה ועד אתמול בלילה חידשו את המנויים 7,000 אוהדים. כל 18,500 בעלי המנויים מהעונה שעברה יוכלו לחדש את המנויים שלהם בלי לחץ עד יום שישי הבא. לאחר מכן ייקחו במכבי תל אביב הפסקה וב-15 ביולי יפתחו את המכירה לעוד 4,000 מנויים ובסך הכל תמכור הקבוצה 22,500 מנויים בשל החובה לשמור את שערים 4-5 והשוליים שלהם לטובת קבוצות אורחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully