וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מהחבר'ה: ערן זהבי הצטרף למחנה האימונים של מכבי תל אביב

27.6.2022 / 17:24

המוחתם הטרי הגיע למירלו בצהריים ובמלון חיכתה לו החולצה מספר 7. דסה רוצה להמשיך באירופה אבל ההצעה הגדולה מגולדהאר מחכה לו, ביטון מחכה להצעה משופרת, איביץ' רוצה שבלם זר יגיע למחנה

ערן זהבי במחנה האימון של מכבי תל אביב/מתוך אינסטגרם

באנרגיות גבוהות מאוד אחרי ההודעה הרשמית על צירופו של ערן זהבי, המריאה הבוקר (שני) מכבי תל אביב להולנד למחנה האימונים שתערוך במירלו הסמוכה לאיינדהובן. ערן זהבי המוחתם הטרי חבר אל חבריו החדשים כבר היום, כאשר הגיע היישר מאמסטרדם אל המלון בו שוהה הקבוצה ושם כבר חיכתה לזהבי החולצה המוכרת עם הספרה 7 בכחול. זהבי יטול חלק במחנה האימונים בהמשך השבוע. בזמן שתשהה במחנה כ-10 ימים, מכבי תל אביב תקיים משחקי הכנה ותתכונן למשחק הרשמי של העונה במסגרת גביע הטוטו מול מכבי נתניה (14/07).

במשחק ההכנה הראשון (29/06, 18:00) תפגוש הקבוצה את את אלמניה אאכן מהליגה הרביעית בגרמניה. ב-02/07 (18:00) יקיימו הצהובים משחק אימון נוסף מול ווסטרלו שעלתה העונה לליגה הבכירה בבלגיה.

מי שלא היו הבוקר על המטוס הם אוסמה חלאיילה, בר כהן, אור רויזמן, רונן חנציס ועמית גלזר שהחלו את האימונים עם הקבוצה, אבל אמש קיבלו הודעות שאינם בתכניות ושהם יצטרכו למצוא קבוצות אחרות. נוסף אליהם נעדר במפתיע מהטיסה גם פארפה גיאגון, שלא הספיק להסדיר אשרת כניסה להולנד. גיאגון החמיץ את אימון הפתיחה של מכבי תל אביב מכיוון שנמצא חיובי לקורונה ואתמול לא יכול היה להוציא ויזה מכיוון שהשגרירות הייתה סגורה. במכבי תל אביב מקווים ומצפים שהוא יצטרף במהרה, גם כי לאחרונה נרשמה התקדמות משמעותית במו"מ להארכת חוזהו והוא נמצא על סף חתימה לשלוש שנים נוספות. למעשה, הפערים הצטמצמו לגמרי והוא אמור לחתום בימים הקרובים. כידוע, חוזהו הנוכחי אמור היה להסתיים בקיץ 2023.

צפו בזהבי מגיע למחנה האימונים

כבר עובד על הסיומת

ערן זהבי במחנה האימון של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצטרף לחבריו. ערן זהבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בינתיים זהבי הודה לבוטאפוגו ואוהדיה בסטורי באינסטגרם וכתב: "אני רוצה להודות לכל אוהדי בוטאפוגו שגילו כלפי כבוד ואהבה בתקופה הזו. באמת שקלתי להגיע לשחק בשבילכם, אבל קיבלתי החלטה שהדבר הנכון עבורי ועבור משפחתי הוא לחזור הביתה. אני רוצה להודות לג'ון טקסטור ואנדרה מאזוקו על המאמצים שהם השקיעו. אני משוכנע שהם החבר'ה הללו, יש לבוטאפוגו עתיד נהדר! בהצלחה לכולם, אהיה אוהד שלכם מישראל".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הקרנבל נגמר, קדימה לעבודה. איביץ'/קובי אליהו
שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
עוד לא מתפשר. ביטון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

במכבי תל אביב לא מתכוונים לעצור בזהבי והחוזה לאלי דסה עדיין מונח לפניו, כך שבמועדון מאוד רוצים לראות אותו בקבוצה. הבעלים מיטש גולדהאר שפתח את הארנק בשביל זהבי ובשביל ולאדן איביץ', מוכן להעמיד סכומים גבוהים מאוד גם לדסה, אבל הוא עדיין רוצה להמשיך באירופה וממתין שהסוכנות ההולנדית ששכר, תביא לו את הצעת הזהב שהוא מחכה לה. אם לא יקבל הצעה אטרקטיבית, עשוי דסה לשקול שוב את הקאמבק האישי שלו למכבי תל אביב. אין ספק שהעובדה כי זהבי במכבי תל אביב, יכולה לסייע לו להחליט שהוא חוזר, אבל זה כאמור רק בתנאי שלא יקבל הצעה טובה בימים הקרובים ויחתום עליה.

באשר לניר ביטון, מכבי תל אביב מצפה כי הוא ייקח את מה שהוצע לו אבל השחקן שחוזר לארץ, עומד על הסכומים שלו ולא מוכן בשלב הזה להתפשר.

במכבי תל אביב מקווים לסגור עד סוף השבוע את צירוף הבלם הזר כדי שיהיה חלק מהמחנה. ז'איר אמאדור עדיין בתמונה, אבל מכבי תל אביב מחכה לבלמים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully