וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן זר גם בצד שמאל: פייר קורנו חתם לעונה במכבי חיפה

1.7.2022 / 17:00

אחרי דניאל סונדגרן, האלופה הנחיתה בהשאלה את המגן הצרפתי בן ה-25 שרשם שלושה בישולים ב-31 משחקים במדי אוביידו בליגה השנייה בספרד: "שמח מאוד לחתום ולהצטרף למועדון הגדול בישראל"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה הצליחה להשלים עסקה נוספת עוד לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד, כשהחתימה היום (שישי) את המגן השמאלי פייר קורנו. לפי הודעת אוביידו מהליגה השנייה בספרד, אצלה היה לקורנו חוזה לעונה נוספת, קורנו הושאל למכבי חיפה בחוזה לעונה הקרובה.

בכך הירוקים הפכו את המגן השמאלי החדש לזר השני שחותם בחלון הנוכחי, אחרי המגן השבדי דניאל סונדגרן. פרט אליהם חתמו גם ינון אליהו וניקיטה רוקאביציה שחזר לקדנציה שנייה במועדון, וכן צפוי להצטרף בקרוב החלוץ פרנצדי פיירו שיירכש מגנגאן תמורת 1.6 מיליון יורו על פי הדיווחים בצרפת.

קורנו יצטרף לאימוני מכבי חיפה החל ממחר, ולאחר החתימה אמר קורנו לאתר הרשמי של המועדון: "שמח מאוד לחתום ולהצטרף למועדון הגדול בישראל. האצטדיון נראה מדהים, מחכה כבר להצטרף לאימוני הקבוצה ולפגוש את הקהל האדיר של מכבי".

פייר קורנו, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
הפך רשמית לירוק. פייר קורנו/אתר רשמי, מכבי חיפה

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר על ההחתמה: "שמחים מאוד לצרף לסגל הקבוצה את פייר קורנו. אנו מלאי אמונה שפייר יוסיף לסגל הקבוצה איכות, נחישות והקרבה למען השגת האתגרים והמשימות החשובות הניצבות לפנינו. ברוך הבא פייר ובהצלחה".

אגב, בפוסט שהעלה קורנו בעמוד האינסטגרם מיד לאחר ההודעה על מעברו לכרמל, הוא הסביר מה עמד מאחורי התמונה שלו שדלפה מהבדיקות הרפואיות וגרמה לכעס רב בקרב אנשי ואוהדי אוביידו, שטענו כי לא ראוי שהוא כבר מצטלם במדי מכבי חיפה לפני שמעברו נחתם - אמירות שקורנו לא נשאר חייב והשיב להן: "החלטתי לעבור למכבי חיפה וכשאוביידו ראתה שבכך אני מעוניין, הם אישרו לי לנהל מו"מ עם מכבי חיפה. הגענו לסיכום והגעתי לחיפה כדי לערוך בדיקות רפואיות ולחתום, אבל מספר אוהדי מכבי חיפה ראו אותי וצילמו אותי ללא אישור.

"האוהד העלה את התמונה לטוויטר וזה גרם לכך שרבים כתבו נגדי והעליבו אותי, אבל הכי מפתיע היה שהאחראי על התקשורת באוביידו העלה את התמונה וכתב 'מה עם קצת כבוד?'. זה גרם לי לעצב גדול שהוא משקר לאנשים ושם אותי בסיטואציה כזו. רציתי לעבור למכבי חיפה, אבל תמיד כיבדתי את אוביידו, האוהדים והחברים. אני מאחל לכם בהצלחה בעונה הקרובה ומקווה שחוסר ההבנה ברורה כעת לכולם. תודה רבה לכם, ריאל אוביידו", סיכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פייר קורנו במדי מכבי חיפה. אינסטגרם, אתר רשמי
התמונה שיצרה מהומה. קורנו בבדיקות הרפואיות/אתר רשמי, אינסטגרם

קורנו גדל במחלקת הנוער של מונפלייה, אך לא הצליח לפלס את דרכו לבוגרים ושיחק רק בקבוצת המילואים. משם עבר למילואי דיז'ון ואז יצא לספרד כדי לשחק בקבוצת המילואים של מאיורקה (הופעה אחת בבוגרים, במסגרת הגביע). אחרי השאלות בליננסה, מילואי אוביידו ואיביזה, חתם בסבאדיי שעלתה לליגה הספרדית השנייה ורשם עונה מוצלחת שכללה שישה בישולים, אלא שהקבוצה ירדה ליגה והוא המשיך במסע הנדודים.

אוביידו בעלת היומרות החתימה אותו לשנתיים בקיץ שעבר ובמדיה היו לו 31 משחקי ליגה ושלושה בישולים. הקבוצה שסיימה במקום השביעי בסגונדה בנתה על קורנו גם לעונה הבאה, אבל הוא זכה להתעניינות מכמה קבוצות, ביניהן טולוז שחזרה לליגה הבכירה בצרפת, סנט אטיין, ורדר ברמן ואולימפיאקוס, אך הוא בחר במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully