וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מרוצה מצירוף סונדגרן, ג'וש כהן חתם לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 12:21

לאחר החתמת המגן השבדי, במועדון סיפרו על השוני המשמעותי בינו לבין סטריין ואלפונס. השוער ימשיך לפחות עד קיץ 2023, אלברמן בירך: "הפך לדמות מפתח על המגרש ומחוצה לו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה מהחתמתו של דניאל סונדגרן, המגן השבדי שנחת בישראל בסוף השבוע והשלים אתמול (שני) את מעברו לקבוצה.

בצוות המקצועי משוכנעים שהשבדי ישדרג באופן משמעותי את ההגנה: "זה שחקן שהוכיח את עצמו ושיודע להסתדר מחוץ למדינה שלו", אמרו בחיפה, "גם סטריין ואלפונס היו שחקנים טובים, אבל הם התקשו עם המעבר מחוץ למדינה שלהם והפעם היה חשוב למצוא מישהו שכבר הוכיח שהוא מסתדר עם חיים במקום חדש".

במכבי חיפה ישמחו לאזרח את השבדי, שסיפר במהלך המשא ומתן לאנשי המועדון ולסוכניו שזוגתו היא יהודייה מצד אימה, אך העובדה שהם לא נשואים מקשה על האפשרות. במועדון אמנם בוחנים את האפשרות לסייע לזוגתו לקבל אזרחות, מכיוון שאם היא תתאזרח והם יינשאו המשמעות היא שדניאל, בן זוגה, יוכל לקבל מעמד של תושב ארעי וכך הוא לא ייחשב לזר - בדומה למקרים קודמים כמו עם ניקיטה רוקאביציה. כאמור, הם יצטרכו להינשא בשביל שהמגן לא ייחשב לזר ויוכל להירשם בהתאחדות לכדורגל כישראלי. במקביל במועדון גם פועלים לאזרוח הקשר עלי מוחמד.

דניאל סונדגרן עם המנהל המקצועי של מכבי חיפה, גל אלברמן. מכבי חיפה, אתר רשמי
אחרי החתימה, יהיה ניסיון לאזרח. סונדגרן/אתר רשמי, מכבי חיפה

בהגנה עם סונדגרן ישחק בעונה הבאה גם השוער ג'וש כהן, שהיום חתם על הארכת חוזה קיץ 2023. השוער היהודי-אמריקאי הגיע ארצה בקיץ 2019 ובמהרה הפך לשוער הראשון של הירוקים - הוא רשם 126 הופעות בכל המסגרות, זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, באלוף האלופים ובגביע הטוטו וכידוע בעונה האחרונה שיחק עם הקבוצה בקונפרנס ליג.

לאחר החתימה אמר כהן לאתר הרשמי: "מאושר להמשיך במקום שהוא כמו בית שני בשבילי. עברתי פה חוויות מדהימות ואני רוצה להמשיך ולחוות יחד עם הקהל שלנו הצלחות גם באירופה וגם בליגה המקומית". המנהל הספורטיבי גל אלברמן הוסיף: "שמחים מאוד על חתימתו של ג'וש לעונה נוספת. ג'וש באמצעות אישיותו היחודית ויכולותיו, הפך לדמות מפתח על המגרש ומחוצה לו. מקווים להישגים רבים משותפים יחד ומאחלים לג'וש הצלחה מרובה בעונה הקרובה".

אתמול גם חתם רמי גרשון על הארכת חוזה לעונה נוספת. השחקן מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי וכן על ידי ההנהלה, שם מעוניינים שהבלם בן ה-33 יישאר חלק מהמערכת גם לאחר שיחליט לפרוש ממשחק פעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully