וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את דניאל סונדגרן, רמי גרשון האריך חוזה

20.6.2022 / 18:33

המגן הימני השבדי בן ה-31, שהגיע מאריס סלוניקי בהעברה חופשית, חתם לשנתיים: "זה מרגיש צעד נכון לי ולמשפחתי". הבלם חתם לעונה נוספת

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

המגן הימני דניאל סונדגרן חתם היום (שני) באופן רשמי על חוזה לשנתיים במכבי חיפה. השבדי בן ה-31 סיים חוזה באריס סלוניקי ומגיע לאלופת ישראל בהעברה חופשית. הוא יתפוס את מקומו של מיקאל אלפונס, ששיחק בחיפה כחצי עונה.

"אני מאוד שמח ומאושר לחתום במכבי חיפה", מסר סונדגרן לאחר החתימה לאתר הרשמי של הירוקים. "זה מרגיש צעד נכון לי ולמשפחתי. האנשים שפגשתי בישראל מקצוענים ומקבלי פנים. אני כבר מחכה לשחק באצטדיון המדהים הזה ולעיניי הקהל המופלא הזה. האווירה הזו של הקהל, כפי שראיתי אותה, נראית בעיניי מדהימה. שיחקתי עכשיו שנתיים בפני קהל מטורף ונראה שזו עליית מדרגה. ירוק עולה".

סונדגרן הוא בנו של כדורגלן העבר גארי סונדגרן - אקס ריאל סראגוסה הספרדית - שבעצמו היה מגן ימני, צבר 32 הופעות בנבחרת שבדיה ושיחק בין היתר ביורו 2000. הוא לבש את מדי אריס סלוניקי בשלוש השנים האחרונות ולפני כן שיחק בא.י.ק שטוקהולם (איתה זכה באליפות לפני שעזב ליוון) ובכמה קבוצות קטנות יותר בשבדיה.

בסך הכול סונדגרן צבר 90 הופעות בליגה הבכירה בשבדיה, 73 הופעות בליגה הבכירה ביוון וגם משחק אחד בנבחרת שבדיה. בנוסף, יש לו 21 משחקים במפעלים אירופים, אבל עם מכבי חיפה הוא ישחק בפעם הראשונה במוקדמות ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

דינמו סונדגרן: הכירו את המגן הימני החדש של מכבי חיפה

לכתבה המלאה
דניאל סונדגרן עם המנהל המקצועי של מכבי חיפה, גל אלברמן. מכבי חיפה, אתר רשמי
הרבה ניסיון. סונדגרן לצד אלברמן/אתר רשמי, מכבי חיפה

מי שחתם על חוזה לעונה נוספת הוא רמי גרשון. הבלם בן ה-33 יחל את עונתו השישית במועדון, כשעד כה רשם 99 הופעות בכל המסגרות והיה שותף לזכיות בשתי אליפויות, גביע הטוטו ואלוף האלופים. "אני מאושר להמשיך בבית ורוצה לעזור לקבוצה להשיג את המטרות", אמר גרשון. המנהל הספורטיבי גל אלברמן הוסיף: "שמחים על הארכת חוזהו של רמי גרשון. רמי היה חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה בשנתיים האחרונות וככזה אנו רואים בו גם בעונה הבאה".

במקביל, ניקיטה רוקאביציה סיכם עקרונית במכבי חיפה וצפוי לחזור לקבוצה מהכרמל אחרי עונה אחת בהפועל באר שבע. האוסטרלי בן ה-34 שכבש בעונה שעברה 10 שערי ליגה, רצה מאוד לחזור לירוקים והמאמן ברק בכר עמד על כך שיגיע. בסופו של דבר הלחץ מצד המאמן הוביל לכך שבמועדון שוחחו עם השחקן וסיכמו את מרבית תנאיו, וההערכה היא שהוא יחתום בימים הקרובים.

האזינו: שלמה וייס על השינויים במכבי חיפה

עוד בגזרת הרכש: עסקת העברת פרנצדי פיירו על סף פיצוץ, לאחר שגנגאן העלתה את הדרישות בתמורה לחלוץ נבחרת האיטי. הקבוצה מליגת המשנה בצרפת דורשת שלושה מיליון יורו והירוקים, שכבר הגיעו להבנות כלליות עם החלוץ בנוגע לשכרו, לא מוכנים לשלם את דמי המעבר והודיעו לצרפתים שאם בימים הקרובים הם לא יירדו משמעותית מדרישתם, העסקה לא תתממש.

בכל מקרה, החל מאמש החלו במועדון להגביר את המאמצים לצרף חלוץ זר אחר, כאשר נונו דה קוסטה שהושאל בעונה החולפת לקון מליגת המשנה בצרפת ואלכסנדר ירמייף, מלך השערים בליגה השבדית, הם המועמדים הבולטים. בנוסף לשניים, בחיפה יבדקו כעת שחקנים שהוצעו להם לאחרונה שנפסלו בשל הרצון העז לצרף את פיירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully