וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ראפיניה בדרך לצ'לסי, בוטמן חתם בניוקאסל

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 23:30

הברזילאי יגיע מלידס תמורת 55 מיליון פאונד, בלם ליל עבר למגפייז. מנצ'סטר יונייטד סיכמה על רכישת מלאסיה מפיינורד, יחבור לדה יונג?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

העברות

* אחרי סאדיו מאנה ודיבוק אוריגי, שחקן התקפה נוסף עוזב את ליברפול. סגנית אלופת אירופה הודיעה על מכירתו של טאקומי מינאמינו, שעבר למונאקו וחתם על חוזה לארבע שנים. הקבוצה שסיימה אשתקד במקום השלישי בליגה הצרפתית שילמה 15 מיליון יורו לצד 3 מיליון נוספים כבונוס.

* החתמה מרשימה לניוקאסל: הקבוצה המתחדשת של אדי האו השלימה את צירופו של בלם ליל ונבחרת הולנד, סוון בוטמן, תמורת 37 מיליון יורו.

* פטריק ואן לוון הוצג כמאמן זוריה האוקראינית בשלוש השנים הבאות. ההולנדי שפוטר ממכבי תל אביב במהלך העונה האחרונה, למעשה חוזר לאוקראינה כי בעברו כבר עבד באקדמיה של שחטאר דונייצק.

* מונצה, העולה החדשה לסרייה A, החתימה את השוער אלסיו קראניו שמשתייך לסגל נבחרת איטליה. מדובר בהשאלה מקליארי תמורת 400 אלף יורו עם התחייבות לרכישה בקיץ הבא בסכום של 3.6 מיליון יורו, כל עוד הקבוצה לא תרד ליגה.

* פרייבורג רכשה ב-4.5 מיליון יורו את החלוץ דניאל-קופי קיירה. השחקן בן ה-26 מגאנה כבש 12 שערים ובישל עוד 10 בעונה שעברה במדי סט. פאולי מהבונדסליגה השנייה.

* ווהבי חאזרי, שנפרד מסנט אטיין אחרי ארבע עונות בעקבות ירידת הליגה, חתם רשמית במונפלייה. קפטן נבחרת טוניסיה בן ה-31 הפך לראשון בתולדות המועדון שמקבל את החולצה מספר 99.

* ריבר פלייט הארגנטינאית החתימה לשלוש שנים את הקשר בן ה-31 רודריגו אליאנדרו שסיים חוזה בקולון סנטה פה.

שמועות

* לפי דיווחים רבים ברחבי אירופה, צ'לסי ולידס סיכמו על רכישת ראפיניה וכעת נותר לבלוז רק להגיע להבנות עם השחקן עצמו כדי להשלים את העסקה. הברזילאי שהיה מבוקש גם בברצלונה, ארסנל וטוטנהאם, יעשה את דרכו לסטמפורד ברידג' תמורת 55 מיליון פאונד.

* מנצ'סטר יונייטד וברצלונה קרובות לסיכום על המעבר של פרנקי דה יונג, כך מפרסם היום "סקיי" הבריטי. בארסה דרשה בהתחלה 100 מיליון ליש"ט, אבל כעת על הדיווח יונייטד תשלם 65 מיליון יורו פלוס בונוסים שעשויים להגיע במקסימום ל-20 מיליון יורו נוספים.

* הולנדי נוסף שעשוי לעשות בקרוב את דרכו למנצ'סטר יונייטד הוא טיירל מלאסיה. המגן השמאלי של פיינורד ונבחרת הולנד כבר היה בדרך לליון, אך האדומים נכנסו לתמונה והגיעו לסיכום עם קבוצתו על רכישתו. כעת, השחקן יצטרך להחליט האם לעבור לקבוצה של אריק טן האח או לזו של פטר בוס.

* גבריאל ז'סוס הברזילאי נחת בלונדון וכבר התייצב לתחילת הבדיקות הרפואיות בארסנל. הוא אמור להשלים ביממה הקרובה את מעברו ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-55 מיליון יורו.

* פאולו פונסקה הגיע לליל לקראת מינויו למאמן הקבוצה. מאמנו לשעבר של מנור סולומון בשחטאר דונייצק לא עבד בשנה האחרונה, מאז שעזב את רומא והוחלף על ידי ז'וזה מוריניו.

* היום צפויה ההכרזה של מילאן על החתמת דיבוק אוריגי. החלוץ הבלגי, שסיים חוזה בליברפול, הגיע לעיר והיום אמור להשלים את הבדיקות הרפואיות ולחתום רשמית בשורות אלופת איטליה.

* אנחל די מריה על סף חתימה ביובנטוס - כך מפרסם פבריציו רומאנו. אחרי שהארגטינאי הביע את רצונו להצטרף לגברת הזקנה, המגעים הואצו ונותרו רק פרטים קטנים לפני ההכרזה.

* סטיבן ברחוויין יברח לאייאקס? אברטון הגישה לטוטנהאם "הצעה טובה משמעותית" לעומת אלופת אייאקס, שרודפת אחריו זה חצי שנה. לטוטנהאם גם יש אינטרס להעביר את ההולנדי לאברטון, בוודאי אם הצעתה טובה יותר, מכיוון שייתכן שבתמורה הטופיז ימכרו לתרנגולים את רישרליסון.

* מנצ'סטר סיטי סיכמה עם שוער ארמיניה בילפלד שטפן אורטגה. הגרמני בן ה-29 יהיה הגיבוי של אדרסון בין הקורות.

* על פי "טלגרף", אייאקס הבהירה למנצ'סטר יונייטד כי היא מצפה לקבל 130 מיליון ליש"ט עבור אנטוני וליסנדרו מרטינס. אריק טן האח אימן את השניים באמסטרדם ומעוניין בהם מאוד, אבל אייאקס העריכה את שחקן הכנף הברזילאי ב-70-80 מיליון ליש"ט ואת הבלם הארגנטינאי ב-45-50 מיליון. ארסנל כרגע היא זו שמובילה במירוץ להחתמת מרטינס אחרי שהציעה עבורו 40 מיליון יורו.

* על פי פבריציו רומאנו, יש תחושות חיוביות באשר לעסקת ראחים סטרלינג. צ'לסי הכינה הצעה חדשה, מנצ'סטר סיטי מוכנה לתת לו ללכת ושחקן הכנף שמעוניין לעבור כבר החל במשא ומתן בנוגע לתנאיו האישיים. "טלגרף" מדווח: צ'לסי רוצה מסיטי גם את נתן אקה, המגן ההולנדי.

* מנכ"ל אינטר בפה מארוטה אישר את החזרת רומלו לוקאקו ואמר לגבי פאבלו דיבאלה: "נפגשנו עם סוכניו ובחנו את האפשרויות, אבל כרגע אין עדיין סיכום".

* בן בררטון, חלוץ נבחרת צ'ילה שכיכב בבלקבורן עם 22 שערים בעונה שעברה, נמצא במגעים מתקדמים עם סלרניטנה. מורגן דה סנקטיס, שוער העבר האיטלקי שמונה לאחרונה למנהל הספורטיבי של הקבוצה מהסרייה A, הגיע ללונדון כדי להשלים את העסקה. בלקבורן דורשת בסביבות 20 מיליון יורו.

* אחרי שהצעתה של פריז סן ז'רמן נדחתה על ידי אינטר, גם צ'לסי הצטרפה למאבק על שירותיו של הבלם מילאן שקריניאר.

* שייק דוקורה, הקשר האחורי בן ה-22 של לאנס, יחתום בקריסטל פאלאס שתשלם עבורו 21 מיליון יורו (ועוד 5 מיליון בונוסים), כך על פי RMC.

* סביליה מתכוונת להציע לאיסקו חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית. גם יריבתה העירונית בטיס וכן רומא וגלאטסראיי מעוניינות בקשר בן ה-30 שעזב את ריאל מדריד.

* אתלטיקו מדריד פנתה לססואולו בנוגע לחלוץ ג'אנלוקה סקמאקה שהיה כבר בדרכו לפריז סן ז'רמן. כרגע הכול עוד פתוח וססואולו מבקשת 45 מיליון יורו עבורו.

* התקדמות במגעים בין מונצה לאטאלנטה בנוגע לקשר הנבחרת מתאו פסינה, אותו רוצה אדריאנו גליאני להפוך לקפטן החדש שלו. אטאלנטה הציבה תג מחיר התחלתי של 20 מיליון יורו.

* בוטאפוגו לא אמרה נואש בניסיונותיה להתחזק וכעת היא שבה לאופציית הקשר לואיז גוסטבו שמסיים את חוזהו בפנרבחצ'ה בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully