וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקווים: פטריק ואן לוון יתמנה למאמן זוריה האוקראינית

דיווח: ההולנדי שפוטר העונה במכבי תל אביב בדרך לקבוצה ראשונה מאז עזב את ישראל ויהפוך לזר הראשון שמגיע למדינה מאז פרוץ המלחמה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

בזמן שהקדנציה השנייה של ולאדן איביץ' במכבי תל אביב כבר יצאה לדרך, שני המאמנים שהדריכו אותה בעונה שעברה עדיין לא מצאו קבוצה חדשה. בעוד מלאן קרסטאיץ' עדיין נמצא בשוק המאמנים החופשיים, נדמה שקודמו בתפקיד, פטריק ואן לוון, נמצא בדרך הבטוחה למשרת אימון ראשונה מאז עזב את קרית שלום.

העיתונאי איגור ציגאניק דיווח כי ההולנדי יתמנה למאמנה של זוריה לוהנסק האוקראינית, ובכך ישוב למדינה בה עבד בעבר באקדמיה של שחטאר דונייצק. כידוע, העונה החולפת בליגה האוקראינית הופסקה בעקבות הפלישה הרוסית ופרוץ המלחמה בחודש פברואר, אך למרות שהלחימה עדיין בעיצומה, העונה החדשה בליגה צפויה להיפתח כסדרה. בעוד זרים רבים, כמו מנור סולומון שאמור לחתום בפולהאם, עוזבים אחד אחרי השני את הקבוצות האוקראיניות, ואן לוון עשוי להפוך לזר הראשון שמגיע למדינה מוכת המלחמה.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר לאוקראינה. ואן לוון/דני מרון

ואן לוון היה אחד מתוך שורה של מועמדים לתפקיד, ולאחר שיחה עם נשיא המועדון, עושה רושם שאקס מכבי תל אביב יהיה זה שייכנס לנעליו של ויקטור סקריפניק, שעבר לקבוצה אחרת בליגה הבכירה - וורסקלה.

כזכור, ההולנדי שעבד במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ירד לקווים לאחר פיטוריו של גאורגיוס דוניס בעונת 2020/21, ולמרות שהניף עם הצהובים את גביע המדינה, הוא לא הצליח לזכות באליפות שלישית ברציפות. בעונה החולפת ואן לוון הוביל את הקבוצה לפלייאוף הקונפרנס ליג, אך העובדה שהקבוצה רשמה סדרה של תוצאות רעות בליגה המקומית ולא היוותה פקטור במאבק האליפות גרמה לפיטוריו בחודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully