וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איביץ'? כולם באו לאימון עם ציפיות וגם חששות"

21.6.2022 / 6:30

השחקנים סיכמו את אימון הפתיחה של מכבי תל אביב, סיכויים קלושים שטל בן חיים ימשיך. עוזר המאמן גוגיץ' מרוצה מקבלת הפנים: "נחמד שזוכרים את ההיסטוריה כאן בתל אביב"

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

סיכויים קלושים שטל בן חיים ימשיך במכבי תל אביב לעונה נוספת. שחקן הכנף שסיים חוזה בקרית שלום, לא קיבל עד כה הצעה ובניגוד לשרן ייני שחתם וימשיך במועדון ואבי ריקן לו מנסים למצוא מקום למרות ריבוי קשרי אמצע בקבוצה, בן חיים לא צפוי לקבל הצעה להישאר. כזכור, בן חיים לא היה חלק מהסגל של ולאדן איביץ' בקדנציה הראשונה במכבי תל אביב, כך שאין לו סנטימנטים אליו כפי שיש לו כלפי ייני או ריקן.

איביץ' העביר אתמול (שני) את אימון הבכורה המחודשת שלו במכבי תל אביב ונראה בדיוק כמו המאמן שעזב את המועדון לפני כשנתיים. הוא נותן הרבה סמכויות לעוזרים שלו ונראה שאחד הדומיננטיים שבהם עומד להיות סינישה גוגיץ'. מי שהיה חלוץ נבחרת קפריסין ועשה הרבה בעיות לישראל בתקופה בה שלמה שרף אימן את הנבחרת, נראה מאוד מחויך וחביב. "אני מכיר את כל מה שאמרו עליי, נחמד לי מאוד שזוכרים את ההיסטוריה כאן בתל אביב", אמר גוגיץ' שישמש עוזר מאמן שני לצד מילוש וסלינוביץ'.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב עם הצוות המקצועי: חריסטוס קלפקיס (מימין), מילוש וסלינוביץ', סינישה גוגיץ', פבלוס גוציס. קובי אליהו
מעניק סמכויות לעוזרים. ולאדן איביץ' עם הצוות, סינישה גוגיץ' משמאלו/קובי אליהו

איביץ' לחץ לפני האימון את ידי כל השחקנים והתעכב על אלה אותם אימן בקדנציה הקודמת. את דן ביטון הוא רצה לצרף למכבי תל אביב כבר אחרי האליפות הראשונה, לא הצליח וכעת הוא יהיה המאמן שלו.

שחקנים אחרים היו מאוד מסוקרנים לראות על מה כולם מדברים, כשהם מזכירים את איביץ' עם הרבה כבוד. "כולם באו לאימון עם המון ציפיות וגם חששות", סיפר אחד השחקנים מאוחר יותר. "מי שלא התאמן אצל איביץ', היה מאוד סקרן לראות על מה כולם מדברים ומה כל כך מיוחד בו".

מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס נראה מאוד נרגש לחזור לקרית שלום ויש ממנו ציפייה שישדרג את היכולת של דניאל פרץ, כפי שעשה עם פרדראג ראיקוביץ' ודניאל טננבאום.

בתוך כך, בספרד פורסם הבוקר שמכבי תל אביב פנתה לשחקן הכנף בורחה סאנצ'ס שסיים את חוזהו באוביידו מליגת המשנה. נכתב גם כי סאנצ'ס בן ה-26 בשלב זה מעדיף הצעות אחרות ושבין היתר פנו אליו אלצ'ה, מאיורקה, ויאדוליד, ראיו וחטאפה. סאנצ'ס הוא שחקן כנף שמאל, עמדה שהצהובים מחפשים להתחזק בה, שבעונה האחרונה כבש חמישה שערים ובישל תשעה באוביידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully