וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן השמאלי הנבחר: פייר קורנו קרוב לסיכום במכבי חיפה

27.6.2022 / 20:39

הצרפתי בן ה-25 יגיע מאוביידו, בה רשם שלושה בישולים ב-31 משחקים, ובמועדון מקווים כי יחתום עוד לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה קרובה להשלמת רכש נוסף בקיץ הנוכחי, כאשר המגן השמאלי פייר קורנו קרוב לסיכום. הירוקים הגיעו להבנות עם אוביידו והצרפתי בן ה-25 צפוי לחתום עוד לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד. בכך יצטרף למגן השבדי דניאל סונדגרן כזר השני שמגיע לחזק את האלופה לקראת עונת 2022/23. פרט אליו חתמו גם ינון אליהו וניקיטה רוקאביציה שחזר לקדנציה שנייה.

פייר קורנו במדי סבאדיי. Alex Caparros, GettyImages
פייר קורנו במדי סבאדיי/GettyImages, Alex Caparros

קורנו גדל במחלקת הנוער של מונפלייה, אך לא הצליח לפלס את דרכו לבוגרים ושיחק רק בקבוצת המילואים. משם עבר למילואי דיז'ון ואז יצא לספרד כדי לשחק בקבוצת המילואים של מאיורקה. אחרי השאלות בליננסה, מילואי אוביידו ואיביזה, חתם בסבאדיי שעלתה לליגה הספרדית השנייה ורשם עונה מוצלחת שכללה שישה בישולים, אלא שהקבוצה ירדה ליגה והוא המשיך במסע הנדודים.

אוביידו בעלת היומרות החתימה אותו לשנתיים בקיץ שעבר ובמדיה היו לו 31 משחקי ליגה ושלושה בישולים. הקבוצה שסיימה במקום השביעי בסגונדה בנתה על קורנו גם לעונה הבאה, אבל הוא זכה להתעניינות מכמה קבוצות, ביניהן טולוז שחזרה לליגה הבכירה בצרפת, אך נראה כי ההצעה של מכבי חיפה הייתה הטובה מכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully