וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן חתם לעונה נוספת במכבי תל אביב: "מתרגש כמו ביום הראשון"

27.6.2022 / 15:29

הקשר בן ה-33 ממשיך לעונה שמינית במדים הצהובים: "רעב להצליח, מקווה שתהיה עונה מיוחדת". יצחקי: "התרומה שלו ראויה לציון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

אבי ריקן חתם היום (שני) על חוזה חדש במכבי תל אביב באמצעות סוכנו מאיר ריפמן והוא ימשיך לעונה שמינית במועדון. הקשר בן ה-33 הגיע לקרית שלום ב-2015 והפך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה, איתה זכה בשתי אליפויות וגביע. היום הוא אמר: "אני שמח על הארכת החוזה בעונה נוספת שתהיה השמינית שלי במכבי תל אביב. ההתרגשות לקראת עונה חדשה והרעב להצליח נשארו בדיוק כמו ביומי הראשון במועדון. השאיפה שלי כי העונה הקרובה תהיה מיוחדת ומוצלחת עבור כולנו".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "הופעותיו של אבי ריקן במדי מכבי תל אביב בעונה שעברה ותרומתו למועדון בשבע העונות האחרונות ראויים לציון. לכן החלטנו להאריך לאבי את החוזה ואנו שמחים שהוא נשאר איתנו גם בעונה הקרובה".

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אבי בכדורגל, אתר רשמי
כבר הפך לסמל במכבי תל אביב. ריקן/אתר רשמי, מכבי תל אבי בכדורגל

באנרגיות גבוהות מאוד אחרי ההודעה הרשמית על צירופו של ערן זהבי, המריאה הבוקר (שני) מכבי תל אביב להולנד למחנה האימונים שתערוך במירלו הסמוכה לאיינדהובן. זהבי יחבור אל חבריו החדשים בהמשך ויטול חלק במחנה האימונים, אם כי עדיין לא ברור מתי יצטרף בדיוק. מי שלא היו הבוקר על המטוס הם אוסמה חלאיילה, בר כהן, אור רויזמן, רונן חנציס ועמית גלזר שהחלו את האימונים עם הקבוצה, אבל אמש קיבלו הודעות שאינם בתכניות ושהם יצטרכו למצוא קבוצות אחרות.

בנוסף אליהם נעדר מהטיסה גם פארפה גיאגון, שלא הספיק להסדיר אשרת כניסה להולנד. גיאגון החמיץ את אימון הפתיחה של מכבי תל אביב מכיוון שנמצא חיובי לקורונה ואתמול לא יכול היה להוציא ויזה להולנד מכיוון שהשגרירות הייתה סגורה. במכבי תל אביב מקווים ומצפים שהוא יצטרף במהרה, גם כי לאחרונה נרשמה התקדמות משמעותית במו"מ להארכת חוזהו והוא נמצא על סף חתימה לשלוש שנים נוספות. למעשה, הפערים הצטמצמו לגמרי והוא אמור לחתום בימים הקרובים. כידוע, חוזהו הנוכחי אמור היה להסתיים בקיץ 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully