וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לאחר החתימה: "הלב לא נתן לי לבחור משהו אחר"

26.6.2022 / 16:19

הכוכב שלח מסר לאוהדי מכבי תל אביב: "אעשה הכול כדי להשיג את ההצלחה לה אנו מייחלים". גולדהאר: "היצר התחרותי של ערן תואם את הרעב של המועדון להצליח"

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

המהלך עליו עבדה מכבי תל אביב מאז סיום העונה שעברה, הבשיל היום (ראשון) באופן רשמי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט: ערן זהבי חזר למועדון. הצהובים הודיעו על החתמתו של הכוכב בן ה-34 על חוזה לשנתיים, שש שנים אחרי שעזב לטובת גוואנגז'ו R&F הסינית ובהמשך שיחק גם בפ.ס.וו איינדהובן.

לאחר החתימה אמר זהבי: "אני נרגש להצטרף שוב למכבי תל אביב ורוצה להגיד תודה למיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי שגרמו לזה לקרות. אני רוצה לומר תודה גם לקהל האוהדים של מכבי, אותו לא יכולתי לאכזב והלב לא נתן לי לבחור משהו אחר. יש לי הזדמנות להחזיר לכם על האהבה לאורך כל הדרך. במהלך הקריירה שלי תמיד הצבתי לעצמי אתגרים לא פשוטים, אתגרים התואמים את אלה של המועדון - שאיפה למצוינות והישגים קבוצתיים ואישיים. אני מתכוון לתת את הכול על מנת לעזור לחבריי לקבוצה ולכל מי שקשור במועדון להשיג את המטרות וההצלחה לה כולנו מייחלים!".

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: "אני שמח לקבל את ערן בחזרה למכבי. הישגיו מדברים בעד עצמם. היצר התחרותי של ערן תואם את הרעב של המועדון להצליח. עבודה רבה לפנינו בכדי להשיג את המטרות שלנו, כשצירופו של ערן הוא צעד נוסף בהכנות שלנו לקראת העונה הקרובה".

מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, הוסיף: "בתקופה בה שיחק ערן במכבי ערן לא רק הגיע להישגים מקצועיים אלא גם היווה דוגמא אישית לגישה והתנהלות מבחינה פיזית ומנטלית באימונים ובמשחקים. אנו שמחים כי ערן חוזר למכבי ומאמינים כי יחד נוכל להשיג את המטרות שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully