וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלע האחרונה במשולש: "ריאל מדריד החליטה לרכוש את בלינגהאם"

בספרד טוענים שהבלאנקוס יגישו הצעה ב-2023 ועם טשואמני וקמאבינגה, תושלם שלישיית היורשים של קאסמירו-קרוס-מודריץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

ריאל מדריד קיבלה החלטה לנסות לרכוש מבורוסיה דורטמונד את ג'וד בלינגהאם בקיץ הבא - כך על פי דיווח בספרד. העניין באנגלי לא חדש, אבל במדריד מספרים שאחרי מעקב ארוך, התקבלה החלטה סופית. הבלאנקוס מתכננים עקב בצד אגודל את היום שאחרי השלישייה קאסמירו-קרוס-מודריץ'. אדוארדו קמאבינגה הגיע בשנה שעברה, אורליאן טשואמני נרכש עכשיו ובלינגהאם אמור להשלים משולש שיוביל את מרכז המגרש בשנים הבאות.

לבלינגהאם בן ה-18 יש חוזה בדורטמונד עד 2025 וההערכות כבר ממרץ הן שהוא יעלה כ-100 מיליון יורו, 75 מיליון יותר מהמחיר בו הוא נרכש מבירמינגהאם. הבעיה מבחינת ריאל מדריד צפויה להגיע מהפרמיירליג. בלינגהאם שחרף גילו הצעיר כבר לבש את מדי הנבחרת הבוגרת 15 פעמים, מאוד מבוקש בקבוצות הצמרת של אנגליה וכידוע, כל אחת מהן יכולה להשוות הצעות שנעות סביב 100 מיליון יורו.

ג'וד בלינגהאם, קשר בורוסיה דורטמונד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
הפך לאחד מהקשרים הטובים בעולם והוא רק בן 18. בלינגהאם/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

דורטמונד אגב, כבר מתכוננת ליום שאחרי בלינגהאם ומנהלת כבר כמה שבועות מגעים בנוגע לרכישת קארני צ'וקוומקה מאסטון וילה. הקשר בן ה-18 מסרב להאריך את חוזהו ואם וילה רוצה להרוויח סכום משמעותי (ואחוזים מהמכירה הבאה) ולא להסתפק במי השבחה בלבד, עליה למכור את צ'וקוומקה עכשיו.

צ'וקוומקה הוא אחד השחקנים הבולטים באליפות אירופה עד גיל 19 שנערכת בסלובקיה והוא משמש כקפטן נבחרת אנגליה. ההצטיינות שלו הפכה אותו לשחקן מבוקש עבור כמה קבוצות בפרמיירליג, אבל האפשרות של דורטמונד קורצת לו בגלל ששם הוא משוכנע שיקבל הזדמנות ויוכל להתפתח כשם שעשה בלינגהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully