וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת צרפת: אופיר חיים מתלבט לגבי עמדות המגן הימני והחלוץ

27.6.2022 / 12:13

נבחרת הנוער מאמינה בעצמה לקראת חצי גמר היורו (שלישי, 21:00, ספורט1) ושואבת עידוד מתוצאות התיקו במשחקי ההכנה שנערכו נגד הטריקולור לפני האליפות. ישראלוב צפוי להיות כשיר

"סערה בממלכה" עם נבחרת הנוער/ספורט1

נבחרת הנוער מסיימת את הכנותיה לקראת המשחק ההיסטורי מחר (שלישי, 21:00, ספורט1), כאשר תפגוש בחצי גמר אליפות אירופה את נבחרת צרפת החזקה במשחק שייערך בדונייצקה-סטרדה שבסלובקיה. עוד לפני תחילת האליפות סומנו אנגליה וצרפת כפייבוריטיות לזכייה, כך שהנבחרת שלנו מגיעה כאנדרדוג למשחק, אבל לאף אחד במחנה הישראלי אין שום כוונה לוותר מראש.

אחרי החגיגות הגדולות שהיו במוצאי שבת, מיד לאחר הבטחת המקום בחצי הגמר יחד עם הכרטיס היוקרתי למונדיאליטו שיערך בעוד שנה באינדונזיה, קיבלו אתמול השחקנים יום למנוחה ולטיפולים ואף יצאו לשעתיים חופשיות ברחבי העיר. היום אחר הצהריים ייערך האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק ובו אמור המאמן לתרגל את ההרכב הפותח.

מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים. אתר ההתאחדות, צילום מסך
"הלחץ על צרפת". המסר של אופיר חיים לשחקנים/צילום מסך, אתר ההתאחדות

"זה בסדר שתרגישו מעט אנחת רווחה אחרי המאמץ הגדול מול אנגליה, אבל שאף אחד כאן לא יכנס לשאננות", אמר המאמן אופיר חיים לשחקניו באסיפה שנערכה אתמול. "ממחר, אני רוצה לראות טירוף מכל אחד ואחד מכם. שאני לא ארגיש שמישהו כאן עייף, שחוק או לא רוצה לשחק. נכון שצרפת פייבוריטית, אבל אני רוצה לראות שחקנים עם אמונה ואנרגיות. הלחץ הוא על צרפת וחשוב לי שכל אחד ואחד מכם יאמין שאנחנו יכולים לעשות משהו ענק במשחק הזה".

הקפטן אילי מדמון אמר לקראת המשחק: "מדובר בחצי גמר אליפות אירופה, אבל כמו בשני משחקי ההכנה - אנחנו רוצים לנצח ומגיעים מוכנים לגמרי. אנחנו מודעים למה שעשינו גם בלי כל הכתבות עלינו, יודעים שעשינו הישג גדול, אבל יש לנו מטרה ושאיפות ואנחנו לא רוצים לעצור".

רק לפני כשלושה שבועות ישראל פגשה את צרפת לשני משחקי אימון, ממש לפני פתיחת האליפות, וסיימה את שניהם בתיקו 1:1 מחמיא מאוד. הצרפתים עלו באותם משחקים בהרכב חזק, על אף חילופים שבוצעו, כך ששתי תוצאות התיקו נותנות המון בטחון ותקווה למשלחת הישראלית.

נכון לעכשיו יש לאופיר חיים שתי התלבטויות עיקריות לקראת המפגש מול הצרפתים. עילאי תומר ועילי פיינגולד מתחרים על עמדת המגן הימני, כאשר גם בהתקפה מתלבט המאמן אם לפתוח שוב עם דור תורג'מן, שעלה מול סרביה ומול אנגליה, או לתת קרדיט לאחמד סלמן שפתח בנצחון הגדול נגד אוסטריה וגם תרם כשעלה מהספסל נגד האנגלים. גם נהוראי יפרח נמצא בתמונת ההרכב, אם כי נראה שתורג'מן או סלמן יקבלו עדיפות. הקישור הישראלי ימשיך להתבסס כמובן על הצמד אוסקר גלוך ואריאל לוגסי, כאשר מקומם של רוי רביבו וסתיו למקין בהגנה מובטח. הבלם אור ישראלוב, שסובל מפציעה ברגלו, יעבור היום מבחן כשירות ועל פי ההערכות הוא צפוי להיות כשיר ולעמוד לרשות הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully