וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל "יישאר" בוושינגטון, דוראנט עצבני, גרין מפקפק בצמד לברון-קיירי

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 8:52

בארה"ב מדווחים שהגארד יחתום על חוזה של כמעט רבע מיליארד דולר, דוראנט מתוסכל מהנהלת ברוקלין, דריימונד גרין על האפשרות שהלייקרס ולברון יביאו את אירווינג: "לא ינצחו אותנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

חדשות טובות לוושינגטון: בראדלי ביל צפוי להישאר. הוויזארדס חששו שיאבדו הקיץ את הכוכב הגדול שלהם, מאחר שלגארד יש אפשרות להשתחרר מחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי, אבל על פי דיווחים בארה"ב, ביל אכן יוותר על האופציה לחוזה הנוכחי שמבטיח לו 36.4 מיליון דולר לעונה הבאה, ויחתום על חוזה חדש עם וושינגטון: 246 מיליון דולר לחמש שנים - שיבטיח לו הכנסה יפה עד גיל 33 בקבוצה.

לפני מספר שבועות ביל טען שהוא שואף ללכת לקבוצה שיכולה לזכות באליפות ואמר ש"הפחד הכי גדול שלי הוא לעזוב את הכדורסל בלי שנתתי לעצמי הזדמנות לנצח". אז או שביל לא קיבל הצעה מספיק אטרקטיבית מקבוצה בכירה (על אף שעל פי הדיווחים פילדלפיה ומיאמי רצו אותו), או שהוא לכאורה מביע אמון בסיכוייה של וושינגטון להצליח עם הסגל הנוכחי, כשהוא לצד קייל קוזמה וקרסיטפס פורזינגיס, בתקווה שגם הרוקי המבטיח ג'וני דייויס, גארד וויסקונסין שנבחר לאחרונה, יפרח העונה.

בעונה שעברה וושינגטון סיימה את העונה במאזן 47:35, עונה רביעית ברציפות עם מאזן שלילי, כשהוויזארדס לא מנצחים סדרת פלייאוף מאז 2017. ביל, שכל הקריירה שיחק בוושינגטון אחרי שנבחר על ידיה שלישי בדראפט 2012, רשם ב-2021 עונת שיא עם ממוצעים של 31.3 נקודות למשחק, אבל בעונה שעברה הוגבל ל-40 משחקים בגלל פציעה בפרק כף היד, עם ממוצע של 23.2 נקודות למשחק ורק 30 אחוז מהשלוש (הכי נמוך בקריירה).

בראדלי ביל וושינגטון. רויטרס
שווה את הכסף? ביל/רויטרס

* נמשך הבלגן בברוקלין: קווין דוראנט ממשיך להגן על חברו קיירי אירווינג, וזועם על הנהלת הנטס שלא בטוחה אם ברצונה להאריך לו את החוזה. על פי לוגן מרדוק מ"The Ringer", שנחשב לאיש התקשורת הכי מקורב לדוראנט, "קווין לא דיבר עם אנשי ברוקלין כבר כמה שבועות, אני לא בטוח שדוראנט בוטח בהנהלה של הנטס כרגע. קשה להגיד שהוא כבר בשלב של עזיבה, אבל יש אצלו תחושת חוסר נוחות. הזעם שלו הוא על העובדה שההנהלה עדיין לא הצליחה לקלוט את קיירי או להבין אותו. ברור שגם קיירי אשם. אבל דוראנט אומר, 'היי חבר'ה, עדיין לא הצלחתם להבין את הבחור, עדיין לא הצלחתם להבין מאיפה הוא מגיע'... הנטס גם נפטרו מאדם הרינגטון, שהיה קרוב מאוד לדוראנט, וגם זה משפיע על התחושות של דוראנט כרגע. הוא מנסה להבין איפה הוא עומד כרגע, אבל יש אש מאחורי העשן סביבו".

עוד בוואלה!

אחרי שנפלט מה-NBA ועלה במשקל: קיילב סוואניגן מת בגיל 25

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יש להם סיכוי להצליח? לברון וקיירי/GettyImages

* על רקע הדיווחים שלברון ג'יימס פנה לקיירי אירווינג והציע לו לעבור ללוס אנג'לס לייקרס, דריימונד גרין נשאל על סיכויי ההצלחה של הלייקרס עם הצמד, שכזכור ביחד כבר ניצחו את גולדן סטייט בגמר בלתי נשכח בעשור הקודם.

האם הפעם הם מסוגלים להרכיב קבוצה שתתמודד על האליפות? "כשיש לך את לברון ג'יימס, ונותנים לך מישהו כמו קיירי", אמר גרין, "יהיה להם סיכוי, בגלל היכולת של קיירי לייצר נקודות. לברון יציב אותו בעמדה להצליח ולעשות את זה. קיירי לא הוכיח את עצמו כמנהיג גדול. לברון ישים מעליו את המטריה. אם אתה יכול לעשות בהצלחה את מה שאתה טוב בו, ואם יש לך את לברון מנהיג... הם יוכלו להיאבק על התואר. אבל אותנו הם לא ינצחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully