וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאיחוד? "לברון דן עם קיירי על האפשרות שיגיע ללייקרס"

הצמד שהוליך את קליבלנד לאליפות היסטורית ישתף שוב פעולה? דיווח: עזיבת קיירי עלולה להוביל ל"אפקט דומינו" שיגרום גם לדוראנט לעזוב

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

שלוש שנים חלפו מאז הקיץ החלומי של ברוקלין נטס - בו הצליחו בלילה אחד להחתים את שניים מהשחקנים החופשיים המבוקשים ביותר ב-NBA - קיירי אירווינג וקווין דוראנט. הרכז של בוסטון ופורוורד גולדן סטייט דאז, שנפצע בצורה קשה בגמר 2019 נגד טורונטו, הגיעו לתפוח גדול והפיחו תקוות כי מברוקלין תגיע השושלת הבאה ב-NBA.

בינתיים, אי אפשר להגדיר את הפרויקט כהצלחה. הנטס לא הצליחו להגיע לגמר איזורי, הובסו 4:0 בידי בוסטון בסיבוב הראשון של הפלייאוף האחרון, ובעקבות אירועי העונה החולפת צצו סימני שאלה בנוגע לעתידו של אירווינג. הרכז שלא התחסן נגד קורונה פספס כמעט את כל משחקי הבית העונה לאור המנדט של עיריית ניו יורק, וזו רק אחת מאותן סיבות להיעדרויות המרובות של אירווינג בשלוש השנים האחרונות שהובילו לאי שקט במועדון.

בחוזהו של השחקן אופציית שחקן לעונה הבאה, ובינתיים הצדדים מתקשים להגיע לסיכום על חוזה חדש. השחקן מתעקש על חוזה ארוך טווח, בעוד הנטס לא מעוניינים להתחייב להסכם שכזה. בינתיים המשא ומתן נמצא במבוי סתום, ואם הצדדים לא יגיעו לפשרה קיים חשש כי אירווינג יעבור לקבוצה אחרת. עם זאת, הכוח של הגארד במשא ומתן עם הנטס קשור דווקא לחשש אחר, הפחד הגדול ביותר של המועדון - אם הוא עוזב, קווין דוראנט עלול לבקש טרייד.

על פי דיווח של אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, החיבור בין שני הכוכבים הוא עמוק עד כדי כך שעזיבת הרכז עלולה להוביל לאפקט דומינו שישליך גם על עתידו של הפורוורד הוותיק. אגב, מארק סטיין מדווח שלא אחר מאשר לברון ג'יימס יצר לאחרונה קשר עם קיירי ודן עמו על איחוד אפשרי בין השניים, שהוליכו את קליבלנד לאליפות בלתי נשכחת. עסקה הזו עשויה להיות קורצת מאוד ללייקרס, שרשמו עונה מאכזבת מאוד אשתקד, אך עם זאת הם יצטרכו למצוא דרך יצירתית להיפטר מראסל ווסטברוק שמשחק בעמדה של קיירי וכמובן תופס הרבה מקום בתקרת השכר של הקבוצה שבה מככב גם אנתוני דייויס.

עוד בוואלה!

"שיחות הארכת החוזה בין קיירי אירווינג לברוקלין במבוי סתום"

לכתבה המלאה
שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, קיירי אירווינג. רויטרס
ההעדפה היא להגיע לסיכום על חוזה חדש. דוראנט ואירווינג/רויטרס

ישנן מספר קבוצות ברחבי הליגה שרוצות שאירווינג יעזוב, כי הן מאמינות שהדבר ייתן להן סיכוי להתמודד על הבאתו של דוראנט בטרייד, אם כמובן ידרוש לעזוב. לפורוורד הוותיק נותרו עוד ארבע עונות בחוזה בברוקלין, כך שגם אם הוא ירצה שהנטס יבואו לקראתו בנוגע ליעד הבא שלו, יש לו מעט מאוד השפעה על הבחירה ועל זהות קבוצות הבאה.

עם זאת, חשוב לציין כי ההעדפה של כל הצדדים - הנטס, דוראנט ואירווינג - היא למצוא פתרון ושהגארד יחתום על חוזה חדש. לצד בן סימונס, שאמור לחזור לכישרות בפתיחת העונה, הנטס לא מוותרים על הפרויקט שבנו ומתכוונים לנסות להגיע יותר רחוק בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully