וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: "קרלוס סולר סיכם בברצלונה ויחליף את פרנקי דה יונג"

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 22:57

קשר ולנסיה ונבחרת ספרד יצטרף תמורת כ-20 מיליון יורו, ההולנדי בדרך למנצ'סטר יונייטד. מרקו אסנסיו צפוי להיפרד מריאל מדריד, בוטמן על סף חתימה בניוקאסל ולוקאס לייבה סגר מעגל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

העברות

* עוד מכשול הוסר לקראת מינויו של כריסטוף גאלטייה למאמנה החדש של פריז סן ז'רמן: ניס הודיעה כי גאלטייה עזב את המועדון, ומי שמונה במקומו הוא לוסיאן פאבר שחוזר אחרי שאימן את הקבוצה בין 2016 ל-2018.

* ווסטהאם רכשה מפריז סן ז'רמן תמורת 10 מיליון פאונד את אלפונס אראולה. השוער הצרפתי, שהושאל לפטישים בעונה החולפת, חתם לחמש שנים במועדון.

* קריסטל פאלאס החתימה לחמש שנים את הכישרון בן ה-18 מלקולם אביוויי שפרץ אצל ויין רוני בדרבי קאונטי. הוא יגיע ב-1 ביולי כשחקן חופשי.

* לוריין הודיעה על פרידה ממאמנה בשלוש השנים האחרונות, כריסטוף פליסייה בן ה-56, שקיבל הודעת פיטורים בשבוע שעבר ויפוצה בסכום של 3-4 מיליון יורו. פליסייה החזיר את הקבוצה לליגה הראשונה בצרפת וסייע לה לשרוד במשך שנתיים. מחליפו הוא רז'יס לה ברי, שעמד בראש האקדמיה של המועדון.

* ארסנל אישרה את צירופו של השוער האמריקאי מאטי טרנר, שמגיע מניו אינגלנד רבולושן כדי להוות גיבוי לארון רמסדייל. ההודעה הבאה כבר צפויה להיות על החתמת גבריאל ז'סוס.

* אחרי 15 שנים באירופה, במהלכן שיחק בליברפול ולאציו, לוקאס לייבה בן ה-35 סגר מעגל וחזר לקבוצת נעוריו - גרמיו הברזילאית.

* ברזילאי נוסף שסגר מעגל ושב למועדון נעוריו הוא קפטן מנצ'סטר סיטי - פרננדיניו. הקשר בן ה-37 חתם באתלטיקו פרננאנסה וחזר אליה 17 שנים אחרי שעזב אותה לשחטאר דונייצק. בקבוצתו הישנה - חדשה הוא ישתף פעולה עם מאמנו לשעבר בנבחרת ברזיל - לואיז פליפה סקולארי.

* וולפסבורג החתימה לחמש שנים את ברטול פראניץ'. הקשר ההגנתי בן ה-22 שהגיע מדינמו זאגרב שימש בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה של קרואטיה.

* המגן הימני שעלה ליגה בספרד יחד עם ויאדוליד ושון וייסמן, סאידי יאנקו, עבר בהשאלה לבוכום מהבונדסליגה עם אופציית רכישה בתום העונה.

שמועות

* פרנקי דה יונג עדיין שחקן ברצלונה, אבל הקטלאנים כבר מצאו לו מחליף. בספרד מדווחים שקרלוס סולר, קשר ולנסיה ונבחרת ספרד, סיכם את כל תנאיו ויימכר לבארסה תמורת כ-20 מיליון יורו. העסקה תלויה במכירה של ההולנדי למנצ'סטר יונייטד.

* הקדנציה של מרקו אסנסיו מתקרבת לסיומה: על פי דיווח ב"רדיו קופה" הבלאנקוס לא מתכוונים להציע לספרדי חוזה חדש (חוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ הבא) ולשחקן יש כעת הצעות ממילאן וליברפול.

* "העלילה שמרגשת מיליונים", כך קראה הבוקר הכותרת הראשית ב"אולה" הארגנטיאי, על האפשרות שלואיס סוארס אכן יחתום בריבר פלייט. המאמן מרסלו גז'ארדו אמר: "סוארס או מיגל אנחל בורחה, אחד מהם בטוח יגיע. סוארס נרגש מאוד מהאפשרות לבוא לכאן". על פי הדיווחים, לאחרונה סוארס השתכנע שהאפשרות להגיע לארגנטינה היא קוסמת.

* אינטר מנסה לדלל מעט את הסגל שלה לפני הגעת רומלו לוקאקו, אבל אלכסיס סאנצ'ס לא מפסיק לדחות הצעות. אחרי סביליה, גלאטסראיי ומארסיי, בצ'ילה טוענים כי החלוץ בן ה-33 פסל גם מעבר לוויאריאל כשיש לו חוזה לעונה נוספת אצל הנראזורי. אם לא יסכים לעבור, במועדון ינסו להגיע איתו לסיכום על התרת חוזהו.

* לפי העיתונאי ג'רארד רומרו, סוכמו של עוסמאן דמבלה הגיע לברצלונה ולא מן הנמנע שבקרוב מאוד הצרפתי יחתום על הארכת חוזה אצל הבלאוגרנה.

* סוון בוטמן הגיע לאצטדיונה של ניוקאסל ועבר את הבדיקות הרפואיות לקראת השלמת המעבר. המגפייז ישלמו לליל עבור הבלם ההולנדי 35 מיליון פאונד.

* אובידיו הובאן ימשיך לשחק גם בגיל 40. אקס הפועל באר שבע, כצפוי, חזר בו מהרהורי פרישה ועל פי התקשורת הרומנית חתם על הארכת חוזהו בקלוז' לעונה נוספת.

* פבריציו רומאנו מדווח כי ארסנל קבעה פגישה לשבוע הבא עם נציגי לידס, שדורשת 65 מיליון ליש"ט עבור ראפיניה. גם ברצלונה עדיין במגעים עם דקו, שחקנה לשעבר וכיום סוכנו של הברזילאי. גם טוטנהאם וצ'לסי לא אמרו נואש.

* עוד בארסנל: גבריאל ז'סוס יגיע השבוע ללונדון על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות בקבוצה, ששילמה עליו 45 מיליון ליש"ט למנצ'סטר סיטי. כעת סיטי מתמקדת במכירת ראחים סטרלינג.

* "האתלטיק" מדווח על סיכום בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה על רכישת פרנקי דה יונג תמורת 65 מיליון יורו, אלא שבינתיים השחקן ההולנדי וסוכנו טרם נתנו את הסכמתם למהלך.

* פולהאם הגיעה לסיכום עקרוני עם מנצ'סטר יונייטד על רכישת הקשר הברזילאי אנדראס פריירה תמורת 10 מיליון יורו (ועוד 3 מיליון על סעיפים שונים). הקשר בן ה-26 ששיחק בשנה האחרונה כמושאל בפלמנגו, צריך כעת לסגור את תנאיו האישיים אצל העולה החדשה לפרמיירליג.

* נאפולי קרובה להחתים את השוער אלכס מרט על חוזה חדש עד 2027, כך על פי ג'אנלוקה די מארציו. האיטלקי יהפוך לשוער הראשון הקבוע, כשהקולומביאני דויד אוספינה מסיים את חוזהו בסוף השבוע וצפוי לעזוב.

* ב"סקיי ספורטס" טוענים כי אתלטיקו מדריד סימנה את המגן הקרואטי יוסיפ יוראנוביץ' כמי שיוכל למלא את מקומו של בן ארצו שימה ורסאלקו, אבל סלטיק לא מעוניינת למכור את השחקן בן ה-26.

* ליון רוצה להחתים את כריס ריצ'רדס, בלם נבחרת ארה"ב בן ה-22, עליו דורשת באיירן מינכן כ-15 מיליון יורו.

* שחקן הכנף סמואל אדוזי בן ה-19 יעזוב את מנצ'סטר סיטי ויחתום לשנתיים בבאייר לברקוזן. אלופת אנגליה מאפשרת לו לעזוב, לאור סירובו לדון בהארכת החוזה מעבר ל-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully