וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן בן 40? אובידיו הובאן עשוי להאריך את חוזהו בקלוז'

אקס הפועל באר שבע חשב לפרוש וכמעט לא שיחק בעונה האחרונה, אבל נראה שיישאר חלק מאלופת רומניה וינסה להעפיל איתה לליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.6/ספורט1

אובידיו הובאן לא חושב לפרוש מכדורגל. בדצמבר הוא יחגוג את יום הולדתו ה-40, ואחרי שבעונה האחרונה הוא שותף ל-322 דקות בלבד בכל המסגרות במדי האלופה הרומנית קלוז' ולא פעם הוא הודה שייתכן שזו עונתו האחרונה כשחקן פעיל, כעת פורסם שאם זה תלוי בו ובמאמנו דן פטרסקו, הוא ימשיך להיות חלק מסגל הקבוצה גם בעונה הבאה.

הובאן הצטרף לקלוז' ב-2017, אחרי שנפרד מהפועל באר שבע שאיתה זכה בשתי אליפויות, אבל הוסיף מאז לארון התארים שלו עוד חמש אליפויות עם קלוז'. דקות המשחק שלו אמנם הולכות ופוחתות מעונה לעונה וב-2021/22 הוא כמעט שלא שיחק, בליגה פתח בהרכב רק במחזורים הראשון והאחרון, אבל הוא לא ממהר לעזוב וגם מאמנו אישר כי הוא מקווה להשאירו - גם אם דקות משחק הוא ממש לא מבטיח לו.

שחקן קלוז' אובידיו הובאן (מימין). GettyImages
ניסיון אחרון להעפיל לליגת האלופות? הובאן במוקדמות מול סלטיק ב-2019/GettyImages

פטרסקו ויתר כבר על 13 שחקני סגל רחב של קלוז' לקראת העונה הבאה, אבל על הובאן הוא לא רוצה לוותר: "הוא חושב שהובאן שחקן חשוב גם בגיל 39", נכתב ב"digisport", "הוא מאוד משמעותי בחדר ההלבשה ואפשר גם להשתמש בו כשחקן מפתח ברגעים קריטיים".

כשנשאל הובאן על עתידו אחרי מחזור סיום העונה בחודש שעבר ועל האפשרות שימשיך בקלוז', ענה: "אני עדיין לא יודע אם זה היה משחק פרידה, כי אני מאוד נהניתי לשחק אחרי כל כך הרבה זמן. אשוחח עם המאמן ואז נראה מה יהיה", אמר בחודש שעבר. אם להסתמך על הדיווח הבוקר, בהחלט נראה שהוא ימשיך לעונה נוספת ואולי יצליח להעפיל עם הקבוצה לליגת האלופות, אחרי עשור שקלוז' לא הצליחה לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully