וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאיילה לא ייצא למחנה, מכבי תל אביב מאמינה שכל המנויים ייחטפו

26.6.2022 / 17:54

החלוץ מבוקש בבני ריינה ובקבוצות נוספות, גם בר כהן, רונן חנציס, עמית גלזר ואור רויזמן לא ימריאו להולנד. במועדון משוכנעים: כל 23 אלף המנויים יימכרו

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

הקאמבק של ערן זהבי אמור ליצור אפקט גם בפן הכלכלי. אוהדי מכבי תל אביב חגגו בשעות האחרונות את שובו של הכוכב בן ה-34, שגם שלח להם מסר לאחר החתימה על חוזה לשנתיים. ההייפ סביבו עצום ובמועדון מאמינים כי הדבר יבוא לידי ביטוי גם ברכישת מנויים לקראת עונת המשחקים הקרובה.

מכבי תל אביב תוציא למכירה 23 אלף מנויים והיא משוכנעת שכולם ייחטפו במהרה. בעונה החולפת מכרה הקבוצה 19 אלף מנויים, כך שקרוב לוודאי שכולם יחדשו את המנוי שלהם ואליהם יצטרפו עוד 4,000 רוכשי מנויים חדשים.

הצהובים לא יכולים למכור יותר מנויים כי הם צריכים להשאיר את שערים 4-5 לטובת הקבוצות האורחות. משמעות הדבר שבמרבית המשחקים בעונה הבאה מכבי תל אביב תמכור כרטיסים למשחקים לאוהדיה, כך שעדיין יהיה לה קהל חדש ולא רק בעלי המנויים.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מתקבל על ידי אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו יחזור לקבל תשואות, ולא כאורח. ערן זהבי בביקור האחרון בבלומפילד/ברני ארדוב

בינתיים נערכת מכבי תל אביב למחנה האימונים בהולנד ומי שלא ייצאו עם הקבוצה מחר הם אוסמה חלאיילה וכן בר כהן, רונן חנציס, עמית גלזר ואור רויזמן ששיחקו כמושאלים בעונה שעברה.

חלאיילה מבוקש מאוד בבני ריינה ובקבוצות נוספות, כשמכבי תל אביב רוצה התחייבות ל-70 אחוז מהמשחקים עבורו, אחרת לא תשאיל את החלוץ. רויזמן יושאל לסקציה נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully