וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי אמר 'כן' למכבי תל אביב וחזר בו לפחות פעמיים. הפעם זה נראה סופי"

בברזיל חושפים פרטים נוספים על הזגזוג של החלוץ לפני הסירוב הסופי לבוטאפוגו, ועל הדרמה שהתחוללה בימים האחרונים: "הוא כבר שוכנע ע"י טקסטור לחתום, אך אשתו הטילה וטו"

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

בתקשורת הברזילאית ממשיכים לחשוף פרטים על המשא ומתן הארוך שהתנהל בין ערן זהבי לבוטאפוגו, עד שהחלוץ הודיע שלא יצטרף. הכתבים המסקרים את הקבוצה מתארים זיגזג דרמטי בהחלטה של זהבי, וטוענים כי התקשה מאוד להכריע בין ההצעות מישראל ומברזיל.

לפי הכתב טיאגו פרנקלין, זהבי "שיגע" גם את בוטאפוגו וגם את מכבי תל אביב, התחבט במשך תקופה ארוכה היכן לחתום ואף קיבל החלטות וחזר בו בימים האחרונים.

"ממה שאני מבין, זהבי נתן תשובה חיובית למכבי תל אביב כבר לפחות פעמיים בתקופה האחרונה, אבל חזר בו. הפעם האחרונה הייתה לפני שבוע, כשהוא הודיע לה שהוא מתכוון לחתום בשורותיה אבל לפתע שינה את דעתו. בשלב הזה בוטאפוגו הייתה בטוחה שהוא מצטרף אליה. כמעט לא היה לה ספק. אבל אז שוב הכל השתנה, ועכשיו החזרה למכבי תל אביב נראית סופית".

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
ניסה לשכנע את אשתו עד הרגע האחרון. זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

אוהדי בוטאפוגו האשימו את הבעלים ג'ון טקסטור ואת המנהל המקצועי אנדרה מאזוקו בעוד ניסיון עסקה שכשל (בוטאפוגו ניסתה לצרף הקיץ שמות כמו אדינסון קבאני, פרננדיניו, לוקאס לייבה, ססק פברגאס וחאמס רודריגס, אבל המו"מ לא הבשיל), אבל לדברי פרנקלין, "בוטאפוגו לא אשמה פה בכלום. היא נתנה לזהבי כל מה שהייתה יכולה, נענתה כמעט לכל הדרישות שלו. אבל המשפחה שלו הכריעה".

לפי דיווח נוסף באתר "Lance", זהבי "אמר 'כן' לבוטאפוגו לפני ימים ספורים, וביקש מג'ון טקסטור לקחת את סוף השבוע כדי לנסות לשכנע את בני משפחתו. לצערו, "שי זהבי, אשתו, הטילה וטו על המהלך. היא פשוט לא הסכימה לעשות את הצעד הזה בשום פנים ואופן, למרות כל ההבטחות וההתחייבויות שבוטאפוגו סיפקה לזהבי בנוגע לביטחונו האישי והמשפחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully