וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי הודיע סופית לבוטאפוגו שלא יגיע"

ההכרזה על קאמבק למכבי תל אביב מתקרבת? בברזיל מדווחים על "סופה של הסאגה": החלוץ בישר לראשי בוטאפוגו על החלטתו לא לקבל את ההצעה הנדיבה מסיבות בטיחותיות, אחרי התייעצות עם בני משפחתו. על פי הדיווחים, "הוא צפוי להודיע על חזרתו לישראל"

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

הקאמבק של ערן זהבי למכבי תל אביב נראה קרוב מתמיד: מספר כלי תקשורת בברזיל מדווחים הבוקר (ראשון) שהחלוץ שיחגוג 35 בדיוק בעוד חודש, הודיע לראשי בוטאפוגו שלא יצטרף לקבוצה. לפי הדיווחים בברזיל, "הוא צפוי להודיע בקרוב על חזרתו לישראל".

זהבי התלבט במשך שבועות ארוכים אם להיענות להצעה הנדיבה של הקבוצה הברזילאית, שנרכשה לאחרונה על ידי המיליארדר האמריקאי ג'ון טקסטור ומכוונת להגיע לצמרת הכדורגל הברזילאי. לפי דיווחים, בוטאפוגו הציעה לזהבי תנאים חלומיים, כולל שכר עתק של 4 מיליון יורו נטו לעונה - שהיה הופך אותו למשתכר השני הכי גבוה בליגה הברזילאית, מעל כוכבי על כמו גביגול, דייגו קוסטה והולק.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
מתחמם. זהבי עם ברק יצחקי בקדנציה הקודמת בצהוב-כחול/קובי אליהו

יחד עם זאת, אחרי שש שנים בחו"ל, אחרי קדנציות בסין ובהולנד, אחרי שביתו באמסטרדם נשדד פעמיים בשנה האחרונה, השיקול הבטיחותי הכריע וזהבי החליט לוותר על הכסף הגדול של בוטאפוגו. אם אכן יחתום במכבי תל אביב, הוא צפוי להרוויח כמיליון יורו לעונה ולחתום לשנתיים מלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully