וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר חתם במילאנו, מהלכים גדולים בקבוצות היורוליג

הישראלי מונה לעוזרו של מסינה: "אני בר מזל לקבל הזדמנות כזו". וילרבאן יורדת מנכסיה אחרי האליפות, סטוראנסקי בדרך חזרה לברצלונה

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

מכבי תל אביב העלתה הילוך בבניית הסגל בימים האחרונים, אך כמובן שגם יתר הקבוצות ביורוליג נמצאות בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה. היום (ראשון) הכריזה אולימפיה מילאנו על מינויו של דן שמיר לעוזר המאמן שלה, תחת אטורה מסינה שעמו עבד הישראלי בעבר בצסק"א מוסקבה. כבר לפני שבוע דווח כי שמיר בדרך לאלופת איטליה, לאחר שנתיים כמאמן ניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית.

"אני נרגש, כבוד בשבילי להצטרף לארגון הנהדר הזה ולאנשים הנהדרים שבו", מסר שמיר לאתר הרשמי של מילאנו. "לעבוד שוב עם אטורה מסינה זו הזדמנות שאני מאוד בר מזל לקבל. אני מלא ציפייה להגיע ולעזור לשחקנים והמאמנים האחרים בכל מה שאוכל".

אמש הוכרעה האליפות בצרפת כשווילרבאן גברה על מונאקו בהארכה וזכתה בתואר שלישי רצוף, אלא ששני שחקנים מרכזיים עומדים לעזוב אותה ואחד מהם אף יעבור ליריבה בגמר.

אלי אוקובו, אחד הגארדים המבוקשים באירופה שהצטיין במשחק אמש עם 20 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, הגיע לסיכום במונאקו וירוויח אצלה שכר של מיליון יורו לעונה - כך דווח ב"יורוהופס". בנוסף, גם ג'ורדן לויד סיכם בקבוצה מהנסיכות, דונטה הול שבדומה לאוקובו הוזכר בהקשר של מכבי תל אביב יישאר אף הוא, ואילו מייק ג'יימס מחזיק בהצעה גבוהה להארכת חוזהו.

עוד בוואלה!

"נותר רק לקוות שפנרבחצ'ה תשתמש בווילבקין אחרת ממכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
אלי אוקובו שחקן וילרבאן. רויטרס
בדרך לספרד. כריס ג'ונס/רויטרס

עוד שחקן שיעזוב את וילרבאן הוא אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס. הרכז עומד לחתום בשורות ולנסיה, ששבה ליורוליג לקראת העונה הקרובה, ולפי העיתונאי היווני כריסטוס הרפידיס הוא ירוויח 800,000 יורו לעונה.

עוד בגזרת אלופת צרפת, ב"ל'אקיפ'" פורסם כי הפורוורד ויקטור וומבניאמה שנחשב לפרוספקט NBA ולאחד הכישרונות המבטיחים באירופה, ייפרד גם הוא מאלופת צרפת ויצטרף לפריז באסקטבול, שקיבלה את הכרטיס ליורוקאפ בעונה הבאה.

וישנה קבוצה נוספת ביורוליג שנמצאת בדרכה להחתמה משמעותית: הרכז הצ'כי תומאש סטוראנסקי, ששיתף פעולה עם דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס בחלק האחרון של העונה החולפת, יחזור לאירופה ויחתום לארבע שנים בברצלונה, בה תהיה זו הקדנציה השנייה שלו. סטוראנסקי צפוי לשתף פעולה עם חברו בנבחרת צ'כיה, יאן וסלי שאמור להגיע מפנרבחצ'ה, כאשר הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס תחפש לכפר בעונה הבאה על הכישלון בליגה וביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully