וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישגים במונגוליה: מדליית זהב להרשקו, כסף ללניר, ארד לפלצ'יק

26.6.2022 / 14:31

המשלחת הישראלית חתמה טורניר מוצלח בגרנד סלאם המונגולי עם שש מדליות בסך הכל. הרשקו ניצחה יריבה מקומית בגמר, אלוף אירופה לשעבר הגיע לפודיום דרך בית הניחומים

יום התחרויות השלישי והאחרון בגרנד סלאם מונגוליה יצא לדרך הבוקר (ראשון) בהשתתפותם של ארבעה נציגים ישראלים, שהכפילו את כמות המדליות שהשיגה המשלחת ביומיים הקודמים בתחחרות. לאחר שגילי שריר זכתה בכסף, ותמנע נלסון לוי וטוהר בוטבול בארד - רז הרשקו קטפה היום מדליית זהב, ענבר לניר זכתה בכסף ופיטר פלצ'יק בארד.

רז הרשקו (78+ ק"ג) העפילה לחצי הגמר כבר אחרי קרב אחד, בו ניצחה את דריה ולדימירובה הרוסייה. בשלב הבא פגשה את קמילה ברליקאש מקזחסטן, והכניעה גם אותה בדרך לגמר ולהבטחת מדליה. בקרב האחרון המתינה לה אדיאסורן אמרסייחאן, עליה גברה בתרגיל נאה וזכתה להשמיע את התקווה במונגוליה.

ענבר לניר (עד 78 ק"ג) הכניעה את נדז'דה טטארצ'נקו הרוסייה בקרב הראשון שלה וכך העפילה אל חצי הגמר, שם ניצחה את ארדנט-אוד בטביאר המקומית. בגמר נוצחה לניר על ידי מאמי אומקי היפנית באיפון, וסיימה את התחרות עם מדליית כסף מכובדת.

רז הרשקו עם ענבר לניר, שני הרשקו אחרי הזכייה במדליות בגרנד סלאם מונגוליה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מדליות מכל הצבעים. הרשקו ולניר/אתר רשמי, איגוד הג'ודו
פיטר פלצ'יק עם אורן סמדג'ה אחרי הזכייה במדליית ארד בגרנד סלאם מונגוליה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
וגם פלצ'יק/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

פלצ'יק (עד 100 ק"ג) החל את דרכו בסיבוב השני ושם גבר על איסלם בוזבייב הקזחי, בדרך למפגש עם קנטארו אידה היפני, אותו ניצח והעפיל לחצי גמר מול מאטביי קניקובסקי הרוסי, אך שם הפסיד ונשר אל בית הניחומים. בקרב על הארד, פלצ'יק ניצח את ג'יי יון קים מדרום קוריאה והבטיח את הזכייה במדליה.

לי קוכמן (עד 90 ק"ג) פתח גם הוא ישירות מהסיבוב השני, וניצח את ארם גריגוריאן מאיחוד האמירויות. ברבע הגמר הוא נכנע לנואל ואן טי אנד ההולנדי, בדרך למפגש בבית הניחומים מול הרוסי מנסור לורסנוב, ששם קץ לדרכו של קוכמן בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully