וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריר: "גם סבא שלי נלחם בימים אלה. מקווה שהצלחתי לשמח אותו"

25.6.2022 / 14:18

הג'ודאית הקדישה לסבה את מדליית הכסף במונגוליה: "מאושרת שהצלחתי להשיג עוד מטרה יוקרתית". הרשקו: "גאה בצוות ובספורטאיות"

הג'ודו הישראלי רשם יום מוצלח היום (שבת) בגרנד סלאם מונגוליה, עם שתי מדליות שהצטרפו לארד שהשיגה אתמול תמנע נלסון לוי: גילי שריר זכתה במדליית כסף בקטגורייה עד 63 ק"ג, ובגברים טוהר בוטבול זכה בארד בקטגוריה עד 73 ק"ג.

שריר, עבורה הייתה זו מדליה ראשונה בגרנד סלאם, בהמשך ישיר לזכייתה בארד אליפות אירופה, אמרה: "אני מאושרת שהצלחתי להשיג עוד מטרה יוקרתית בדרך, זו המדליה הראשונה שלי בגרנד סלאם, התחרות הזאת נותנת לי המון ביטחון ומוטיבציה להמשיך ולעבוד קשה. אני רוצה להודות לצוות הנבחרת בראשות שני הרשקו, למאמנים עידו בר וצ'ארלס צ'יבאנה ולכל הצוות המקצועי, לאיגוד הג'ודו בראשותו של משה פונטי, למאמן האישי שלי אייל בכר, לספונסרים שלי חברת סייברארק וחברת מור שמלוות אותי ודואגות שאוכל להתעסק במחויבות מלאה בג'ודו, וכמובן למשפחה האהובה שלי. אני רוצה להקדיש את המדליה לסבא שלי שנלחם בימים אלו במלחמה משלו. מקווה שהצלחתי לשמח אותו".

גילי שריר עם מאמנה שני הרשקו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
יום מוצלח לג'ודו. הרשקו ושריר/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו בירך: "גאה מאוד בגילי על מדליה איכותית ביום קרבות מצוין, זו מדליה ראשונה בגרנד סלאם עבור גילי, והיא מגיעה אחרי מדלית ארד באליפות אירופה ובדיוק בזמן במאבק על הקריטריון האולימפי לפריז. כרם פרימו (63 קג) ומאיה גושן (70 קג) סיימו במקום החמישי המכובד. אני גאה מאוד בצוות שלי ובספורטאיות, הפנים קדימה ליום השלישי והאחרון".

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה הוסיף על ההישג של בוטבול: "גאה בטוהר על יום קרבות עיקש ולחימה טובה. תמיד יש מה לשפר ולחזק ואנחנו עם הפנים קדימה, מתכוננים ליום האחרון מחר של פיטר פלצ'יק ולי קוכמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully