וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: נסגרה עסקת ז'סוס, די מריה אמר "כן" ליובנטוס

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 21:02

ארסנל תשלם למנצ'סטר סיטי 50 מיליון יורו עבור החלוץ הברזילאי, הקשר הארגנטינאי קרוב לחתימה אצל הגברת הזקנה. בייל ירוויח רק מיליון דולר ב-LA

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

העברות

* גארת' בייל חתם רשמית בלוס אנג'לס FC. הוולשי ירוויח מיליון דולר בעונה הראשונה בחוזה, שתהיה היחידה שמובטחת. אם ימשיך לעונה שנייה בכפוף להחלטת הקבוצה, שכרו ישודרג ל-1.5 מיליון.

* גלאטסראיי שילמה 2.8 מיליון יורו לקוניאספור עבור הבלם בן ה-27 עבדולקרים ברדקג'י.

* פ.ס.וו איינדהובן האריכה את החוזה של החלוץ הארגנטינאי מקסימיליאנו רומרו ואז שלחה אותו להשאלה נוספת בארצו, כשהפעם הוא חתם בראסינג קלוב.

* אלקמאר רכשה מססואולו ב-4 מיליון יורו את החלוץ הדני ינס אודגור בן ה-23, שבעונה הקודמת שיחק כמושאל בר.ק.ס ואלווייק וכבש שמונה שערים.

* לוריין החתימה לארבע שנים את המגן הקמרוני דרלין יונגווה בן ה-21, עליו שילמה 1.5 מיליון יורו לניור מהליגה השנייה.

שמועות

* פבריציו רומאנו דיווח כי נסגרה עסקת גבריאל ז'סוס. החלוץ הברזילאי יעבור ממנצ'סטר סיטי לארסנל תמורת 50 מיליון יורו עם חוזה לחמש שנים. הוא צפוי להרוויח כ-13 מיליון יורו לעונה.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", אנחל די מריה נתן את הסכמתו אחרי שבועות ארוכים בהם המשא ומתן היה תקוע, וכעת הארגנטינאי קרוב לחתימה ביובנטוס כשחקן חופשי, אחרי שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן.

* פאולו דיבאלה עדיין לא הגיע לסיכום עם אינטר ובארגנטינה טוענים כי "הוא כבר מתחרט על עזיבת יובנטוס". על פי הדיווחים במולדתו, שחקן ההתקפה סבור כעת שעדיף היה לו להגיע להסכמות עם יובנטוס בנוגע להארכת החוזה.

* רומלו לוקאקו נמצא כעת בחופשה, אולם באיטליה נטען שהוא מתכוון לקצר אותה במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולעשות צעד נוסף לקראת חזרתו לאינטר. הבדיקות מתוכננות ליום רביעי, והוא כידוע אמור לעבור בהשאלה מצ'לסי.

* למרות ההכחשות מצד באיירן מינכן, ב"טלגרף" טוענים כי היו שיחות בין אלופת גרמניה לבין נציגיו של כריסטיאנו רונאלדו. מנצ'סטר יונייטד רוצה שהפורטוגלי יישאר, אבל לא תעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב. צ'לסי פנתה לנציגיו אתמול ובאיטליה נמשכות השמועות לגבי שידוך אפשרי של CR7 עם ז'וזה מוריניו ברומא.

* על פי "סקיי ספורטס", ווסטהאם הגישה הצעה לג'סי לינגארד שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. הקשר עשוי לחזור לקדנציה שנייה בשורות הפטישים, אחרי שכבש תשעה שערים בחצי עונת השאלה מוצלחת ב-2020/21.

* צ'אבי סימונס, הכישרון ההולנדי הצעיר של פריז סן ז'רמן, יאריך את חוזהו באלופת צרפת ולאחר מכן יושאל לפ.ס.וו איינדהובן. על פי פבריציו רומאנו, המגעים בשלבים הסופיים.

* ליון הגיעה לסיכום עם פיינורד על רכישת טיירל מלאסיה תמורת 15 מיליון יורו. המגן השמאלי בן ה-22 הספיק לרשום חמש הופעות במדי נבחרת הולנד.

* רודי גרסיה, שלא אימן מאז סיים את דרכו בליון במאי 2021, סיכם את תנאיו באל נאסר הסעודית וצפוי להרוויח 5.6 מיליון יורו לעונה.

* אחרי שהפסידה לניוקאסל בקרב על סוון בוטמן, מילאן לא רוצה לאבד גם את רנאטו סאנצ'ס. הקשר הפורטוגלי של ליל כבר סיכם את תנאיו האישיים ואמור להרוויח 4 מיליון יורו לעונה אצל אלופת איטליה, אבל דמי ההעברה מול קבוצתו טרם סוכמו ופריז סן ז'רמן מציעה יותר.

* בנוסף, מילאן רוצה עוד שחקן מנוסה לסגל שלה ופנתה לסוכנו של פרנצ'סקו אצ'רבי. הבלם בן ה-34 הסתכסך עם אוהדי לאציו במהלך העונה הקודמת ולאחרונה ביקש לעזוב.

* טוטנהאם פנתה לר.ב. לייפציג בנוגע לבלם הקרואטי יושקו גברדיול בן ה-20, לו חוזה עד 2026.

* ווהבי חאזרי, כוכב נבחרת טוניסיה בן ה-31, סיכם את תנאיו במונפלייה ויחתום בשורותיה ביום שני כשחקן חופשי, אחרי שסיים את חוזהו בסנט אטיין שירדה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully