וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה שחקנים שרצים: הסיבות שבאיירן מינכן ויתרה על רונאלדו

סליהמידז'יץ' הפריך את השמועות בנוגע לחלוץ, ובגרמניה הסבירו מדוע: הוא מבוגר מהמאמן, מרוויח שכר כבד ולא עושה לחץ

תקציר: שוויץ - פורטוגל 0:1/ספורט1

רוברט לבנדובסקי נחוש לעזוב את באיירן מינכן, בעוד כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא מרוצה במנצ'סטר יונייטד. על רקע הסיטואציה של כל אחד מהחלוצים, ב"אס" הספרדי דווח לאחרונה כי הפורטוגלי עשוי להחליף את הפולני בבאיירן, אולם המנהל הספורטיבי של אלופת הבונדסליגה, חסן סליהמידז'יץ', הפריך את השמועות בשיחה עם "סקיי גרמניה" אמש (שישי).

"כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר בעולם, שעשה קריירה יוצאת דופן. עם זאת, הסיפורים על מעבר אפשרי לבאיירן לא נכונים. אין אמת בשמועות הללו", הבהיר סליהמידז'יץ'. כתב "סקיי" פלוריאן פלטנברג הבהיר כי סוכנו של CR7, ז'ורז'ה מנדש, הציע אותו לבאיירן אך לא התנהל משא ומתן בין הצדדים, שכן רונאלדו מעדיף להישאר ביונייטד על פני מעבר לבוואריה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
באיירן מינכן לא מעוניינת בו. רונאלדו/רויטרס

בהמשך לכך, באתר הגרמני פירטו את הסיבות לכך שאלופת גרמניה דחתה את אופציית רונאלדו: בראש ובראשונה, שכרו הכבד של כריסטיאנו, שעומד על כ-30 מיליון יורו לעונה, היה מפר את האיזון בסגל. מניע עיקרי נוסף היה גילו של הכוכב, שחגג 37 בפברואר האחרון. לצורך העניין, מאמן באיירן יוליאן נאגלסמן צעיר מרונאלדו ורק בחודש הבא יהיה בן 35, דבר שבמועדון חששו כי יקשה על היחסים בין השניים ועל שמירת ההרמוניה בחדר ההלבשה. לבסוף, צוין כי במינכן מחפשים שחקנים שעושים לחץ, כלומר כאלה ש"מוכנים לרוץ" - ומסתבר שרונאלדו לא נחשב לאחד כזה בעיני מקבלי ההחלטות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully