וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו מתקרב למכבי תל אביב, גם אוסטין הולינס על סף חתימה

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 15:49

הפורוורד הישראלי על סף סיכום, דיווח שגם הגארד של הכוכב האדום צפוי להצטרף. הצהובים הגבירו את המאמצים לצירופו של טי ג'יי ליף, ישחררו את ג'ייק כהן אם המהלך ייצא לפועל

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

רפי מנקו מתקרב לחתימה במכבי תל אביב. הפורוורד הישראלי (28, 2.00) שהיה מהגורמים הבכירים בזכייתה של הפועל חולון באליפות החליט לעזוב את הסגולים, וצפוי לסגור את תנאיו בקבוצה של עודד קטש. עוז בלייזר היה אמור לעשות את הדרך ההפוכה ולהיכנס לנעלים בחולון אחרי שקיבל הצעה ממנה, אלא שהפועל ירושלים נכנסה לתמונה והפורוורד בדרך לבירה. כזכור, מועמדותו של מנקו, עליה נכתב כאן בתחילת השבוע, עלתה בהמשך להחלטתו של תומר גינת לסרב להצעת מכבי ולחתום בהפועל תל אביב.

שחקן נוסף שנמצא במו"מ מתקדם מאוד וקרוב לחתימה במכבי תל אביב הוא אוסטין הולינס, כך דווח היום (שבת). הגארד של הכוכב האדום בלגרד, לפי הפרסום, יחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הולינס (30, 1.96) הגיע לכוכב האדום בשנה שעברה, לפני כן שיחק שנתיים בזניט ועוד קודם לכן בצרפת, פינלנד וגרמניה. בעונת היורוליג האחרונה בכוכב האדום, הוא קלע בממוצע 8.1 נקודות, לקח 1.9 ריבאונדים, מסר אסיסט וחטף פעם אחת ב-20:39 דקות.

טי ג'יי ליף. GettyImages
גם בגזרתו ישנה התקדמות. ליף/GettyImages

במקביל, מכבי תל אביב הגבירה את המאמצים לצירופו של טי ג'יי ליף. בנו של שחקן העבר בראד ליף נמצא במגעים מתקדמים עם הצהובים, והצטרפות שלו לקו הקדמי, שכולל גם את רומן סורקין בגזרת הישראלים, צפויה לסלול לג'ייק כהן את הדרך החוצה. גם במקרה של כהן, חולון ממתינה להתפתחויות ותפעל להחתימו אם אכן ישוחרר.

אחרי שהכריזה על צירופם של אלכס פויתרס ובונזי קולסון ועל חזרתו של גיא פניני, מכבי תל אביב צפויה להודיע בתחילת השבוע על החתמתו של דארן היליארד, שכבר נפרד רשמית מבאיירן מינכן. שני שחקנים נוספים שנמצאים בשיחות עם הקבוצה הם לורנזו בראון ודריל מייקון, שעל מועמדותם פרסמנו במהלך הימים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully