וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארון היליארד מתקרב למכבי תל אביב, שרוצה את רפי מנקו

20.6.2022 / 15:52

הצהובים צפויים להגיש הצעה לפורוורד הפועל חולון, שמחזיק באופציית יציאה. הסווינגמן של באיירן מינכן במגעים מתקדמים וג'ייק כהן צפוי להישאר

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

תומר גינת לא ישחק במכבי תל אביב בעונה הקרובה, אבל הצהובים לוטשים עיניים לעבר ישראלי בכיר אחר: בקבוצה של עודד קטש מעוניינים לצרף את רפי מנקו, והפורוורד (28, 2.00) שמחזיק באופציית יציאה מחוזהו בהפועל חולון צפוי לקבל הצעה ממכבי בקרוב. בנוסף, המשמעות הישירה מהסירוב של גינת היא שג'ייק כהן יישאר במכבי תל אביב.

במקביל, הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים להחתמתו של דארון היליארד, שחקנה של באיירן מינכן בעונה החולפת. בקבוצה העריכו היום כי קיים סיכוי לא רע שהיליארד יחליף את ג'יימס נאנלי בסגל, ובין הצדדים לא קיימים פערים משמעותיים בנושא הכלכלי.

היליארד (29, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת וילאנובה, אשר בשנתו האחרונה במכללות נבחר לחמישיית העונה ב"ביג איסט". הוא נבחר במפתיע במקום ה-38 בדראפט על ידי דטרויט ושיחק במשך שנתיים בפיסטונס, שבמהלכן נשלח גם לקבוצת הבת של דטרויט בליגת הפיתוח. בסך הכל השלים 77 משחקים בשנתיים. בקיץ 2017 עבר בשני טריידים לפני ששוחרר, וקיבל הזדמנות בסן אנטוניו ספרס, במדיה שיחק 14 משחקים.

דארון היליארד שחקן באיירן מינכן מול ג'יימס ננאלי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתקרב למכבי תל אביב. היליארד בהיכל/דני מרון

היליארד יצא מה-NBA בשנת 2018 וחתם בבאסקוניה הספרדית, שם תרם 9.4 נקודות בממוצע ב-34 משחקים. ההצלחה בבאסקוניה הובילה את צסק"א מוסקבה לצרף אותו כשחקן משמעותי ברוטציה של דימיטריס איטודיס, שקיבל מהיליארד 10.6 נקודות למשחק בעונה הראשונה. בקיץ שעבר הפתיע השחקן כשעבר לבאיירן מינכן, בעונה בה סבל מלא מעט פציעות וסיים את העונה מוקדם מהצפוי בשל שבר בעצם הבריח, כאשר ממוצעיו ביורוליג עמדו על 13.7 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully