וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת חתם בהפועל תל אביב לחמש שנים

20.6.2022 / 15:39

הפורוורד הפתיע את מכבי תל אביב ובחר לחזור לקבוצה ממנה יצא לאירופה לפני שנתיים. ירוויח כמיליון דולר לאורך כל התקופה: "אהבה לעולם לא נכשלת". פרנקו: "התרגשות והמון גאווה עצמית. אין הרבה רגעים כאלה בקריירה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

תומר גינת חתם בהפועל תל אביב. הפורוורד החליט להיענות להצעה של האדומים ולחתום על חוזה לחמש שנים שמוערך במיליון דולר לכל התקופה, ולא להצעה של מכבי תל אביב שהייתה לתקופה של שנתיים עם אופציה ועל סכום כסף גדול יותר פר עונה. הפועל תל אביב הודיעה על חזרתו של גינת דרך סרטון בחשבון הטוויטר של הקבוצה.

על גינת הופעלו לחצים גדולים משתי הקבוצות של תל אביב, אך הוא החליט בסופו של דבר לחזור למועדון אותו הוא אוהד מגיל צעיר, ובו שיחק במשך ארבע עונות בעבר. השחקן צפוי כעת להיכנס למגעים עם האדומים על מנת לחתום על החוזה, והוא אמור להיות שחקן החיזוק המרכזי בגזרה הישראלית של האדומים.

לאחר שנודע כי החליט לשוב למדים האדומים צייץ גינת: "אהבה לעולם לא נכשלת". מאמנו החדש, דני פרנקו, פרסם את ההתכתבות בין השנים והוסיף: "התרגשות והמון גאווה עצמית. אין הרבה רגעים כאלה בקריירה".

שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת. ברני ארדוב
חוזר ללבוש אדום./ברני ארדוב

בהפועל תל אביב מעריכים כי לראשונה מאז המעבר לדרייב אין, תצליח הקבוצה למכור את כל 3,000 המנויים למשחקי הליגה, כששיא המועדון עד כה עמד על 2,500. עוד לפני שובו של גינת, מכרה הקבוצה שתשחק העונה לראשונה ביורוקאפ כ-2,000 מנויים. האדומים יפתחו גם את מכירת המנויים לאירופה בקרוב.

גינת (27, 2.02), יליד קיבוץ גשר הזיו, גדל במחלקת הנוער של עירוני נהריה, אך את טבילת האש הראשונה שלו בבוגרים עשה בעירוני קרית אתא בליגה הלאומית. אחרי שנתיים במדיה עבר להפועל תל אביב, ומיידית ביסס עצמו כאחד הישראלים המובילים בליגת העל. גינת השיג אחרי שנה גם את מקומו בנבחרת ישראל, ושיחק עם הפועל תל אביב בפיינל פור הראשון שלה מאז עלתה לליגת העל. בתום עונת 2019/20 החליט לצאת לאירופה ושיחק במשך שנתיים במדי לוולואה מטרופוליטנס הצרפתית, שהשתתפה גם ביורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully