וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קליפורד מונה למאמן שארלוט הורנטס בפעם השנייה בקריירה

אחרי שקני אטקינסון חזר בו, מייקל ג'ורדן החזיר את האקס לקדנציה נוספת בתקווה לשיפור הגנתי שיביא את הקבוצה לפלייאוף

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

לאחר פניית הפרסה של קני אטקינסון, שהחליט להמשיך כעוזר מאמן גולדן סטייט, שארלוט הורנטס הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) על חזרתו של סטיב קליפורד לעמדת המאמן הראשי. זו תהיה הקדנציה השנייה של קליפורד בן ה-60 על הקווים של ההורנטס, אותם הדריך במשך חמש שנים עד 2018, והוביל את הקבוצה לשתי הופעות בפלייאוף, כשהוא מדורג שני בכמות הניצחונות מבין כל המאמנים בתולדות שארלוט.

הבעלים מייקל ג'ורדן ראיין גם את מייק ד'אנטוני, כך דיווח אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, אולם הקשרים שלו ושל המנהל המקצועי מיטש קופצ'אק עם קליפורד הכריעו בהליך הבחירה, כאשר ראשי ההורנטס מאמינים ביכולתו לשפר את הסגל הקיים בעיקר בפן ההגנתי כדי להפוך לקבוצת פלייאוף. הצרעות דורגו במקום ה-23 במדד ההגנתי בעונה החולפת, וקליפורד נחשב לאחד המומחים בתחום בליגה הטובה בעולם.

קליפורד הדריך את אורלנדו מג'יק למשך שלוש עונות עד שפוטר ב-2021, ובעונה האחרונה שירת כאחד היועצים לסטיב נאש בצוות המקצועי של ברוקלין נטס. כעת הוא מקבל לידיו חבורה מוכשרת התקפית, הכוללת בין השאר את לאמלו בול שכבר הספיק להפוך לאולסטאר בעונתו השנייה בקריירה, בנוסף לטרי רוז'יר, גורדון הייוורד ומיילס ברידג'ס שהפך לשחקן חופשי מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully