וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני אטקינסון הודיע לשארלוט שלא יאמן את הקבוצה, ויישאר בגולדן סטייט

אחרי שכבר נפגש עם מייקל ג'ורדו וסיכם עם ההורנטס על חוזה לארבע שנים, אטקינסון החליט שעדיף יהיה לו להישאר בווריירס, כעוזר ראשון לסטיב קר

קני אטקינסון הודיע לראשי שארלוט הורנטס שהוא לא ייקח על עצמו בסופו של דבר את תפקיד מאמן הקבוצה לעונה הבאה, ושהוא החליט להישאר עוזר מאמן בגולדן סטייט. אחרי שבשבוע שעבר הוא קיבל את ההצעה של שארלוט במהלך גמר ה-NBA בין הווריירס לבוסטון, אטקינסון ערך שיחות נוספות עם הנהלת שארלוט שבעקבותן החליט שיהיה עדיף עבורו גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית להישאר בתפקידו הנוכחי בווריירס. אטקינסון ושארלוט סיכמו לארבע שנים, אבל החוזה בין הצדדים מעולם לא נחתם.

אטקינסון כבר עשה שלושה מעברים בשלוש השנים האחרונות: הוא עזב את המשרה כמאמן ברוקלין נטס לטובת תפקיד עוזר המאמן בלוס אנג'לס קליפרס, ומשם עבר לגולדן סטייט. כעת הוא ימשיך שנה שנייה תחת סטיב קר, אחרי הזכייה באליפות. הוא יהפוך לעוזר מאמן ראשון בצוות המקצועי, לאור העזיבה של מייק בראון לתפקיד מאמן סקרמנטו.

קני אטקינסון מאמן ברוקלין נטס. GettyImages
נשאר עם האלופים. אטקינסון/GettyImages

אטקינסון היה אחד משלושה מועמדים לתפקיד בשארלוט, אבל היה היחיד שנפגש עם מייקל ג'ורדן, בעלי הקבוצה. שני המועדמים האחרים היו מייק ד'אנטוני וטרי סטאוטס, וייתכן שאחד מהם יהיה זה שיחליף את המאמן הקודם ג'יימס בורגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully