וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יז'יץ': "קשה לגבוהים להצליח במכבי תל אביב, הצטברה עייפות"

הקרואטי שעזב לאנאדולו אפס סיפר במולדתו: "הטיסות הקשו". וגם: שיתוף הפעולה עם לברון, איבוד ההכרה וסעיף היציאה ל-NBA

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

במסגרת המהפכה בסגל של מכבי תל אביב, גם אנטה ז'יז'יץ' נפרד מהמועדון הצהוב אחרי שנתיים בישראל. בעוד רבים עזבו ושילמו את המחיר כי אכזבו, הקרואטי היה אחד מנקודות האור הבודדות בעונה המאכזבת של הצהובים והשתדרג למחזיקת היורוליג בשנתיים האחרונות - אנאדולו אפס.

אחרי שחתם בקבוצה הטורקית, הסנטר הקרואטי התראיין במולדתו על ההחלטה לעבור לאיסטנבול, הקדנציה במכבי תל אביבו וגם התקופה ב-NBA בה שיתף פעולה עם לברון ג'יימס בקליבלנד קבאלירס.

"לאפס יש שחקנים שמייצרים לאחרים", ענה הסנטר שכנשאל מדוע חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה של ארגין עתמאן, "לעומת זאת, במכבי תל אביב יש דעות קדומות בנוגע לשחקנים גבוהים והיה מאוד קשה להצליח".

אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
הטיסות הקשו והעייפות הצטברה. ז'יז'יץ'/GettyImages, Sonia Canada

הקרואטי הוסיף על ימיו בתל אביב: "שיחקתי הרבה גם בליגה הישראלית והצטברה עייפות, אבל העייפות נגרמה בעיקר בגלל הטיסות. אמנם אלו היו טיסות צ'רטר, אבל המסעות מתל אביב לאירופה הם הארוכים ביותר מבין כל הקבוצות. לקח לנו שבע שעות וחצי להגיע לסט. פטרסבורג, שש שעות למדריד, הפסדנו לילות בגלל זה".

ז'יז'יץ' אף נזכר באותה פציעה מדאיגה נגד הפועל חיפה, בה איבד את ההכרה ופונה לבית החולים: "נפלתי עם הראש על הפרקט, קמתי בבית החולים ולא זכרתי כלום. כל מי שראה את סרטון הנפילה אמר לי שזה היה נורא, אבל כבר היו לי פציעות חמורות יותר".

עוד בוואלה!

סקוטי ווילבקין חתם בפנרבחצ'ה, הפיצוי למכבי תל אביב: 1.2 מיליון דולר

לכתבה המלאה
אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מעדיף להמשיך באירופה. ז'יז'יץ'/דני מרון

לפני שהגיע לישראל, ז'יז'יץ' בילה שלוש עונות ב-NBA, כולן בקליבלנד, אליה נשלח במסגרת הטרייד בו הועבר קיירי אירווינג לבוסטון: "כשהועברתי הייתי בשוק. לברון ג'יימס הוא תופעה פיזית, יכול לשחק בכל העמדות ולהיות מנהיג בחדר ההלבשה. אפשר ללמוד ממנו כל דבר ואתה יכול לגשת אליו ולשאול אותו מה שהוא רוצה".

עם זאת, הקרואטי לא ממש קיבל הזדמנות להטביע את חותמו בארצות הברית: "הגעתי לקבוצה שנלחמת האליפות וברגע שהשחקנים הבכירים שיחקו אני ישבתי על הספסל. הגעתי לגמר ה-NBA וזו הייתה חוויה נהדרת עבורי, אך אחרי זה הקבוצה הלכה לבנייה מחדש והמצב לא היה ברור כי המטרה הייתה להפסיד כמה שיותר. בעונה השלישית נפצעתי וחליתי בקרורונה, ואז החלטתי לחזור לאירופה".

"ההחלטה לחזור הייתה קלה, זה מה שרציתי, לחזור לחיים. החלטתי לקחת צעד אחורה כדי לקחת שניים קדימה. זה נכון שיש לי סעיף יציאה ל-NBA גם בחוזה באנאדולו, אבל אני לא חושב על זה כרגע, רוצה להתבסס בטופ של הכדורסל האירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully