וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין חתם בפנרבחצ'ה, הפיצוי למכבי תל אביב: 1.2 מיליון דולר

בטורקיה מדווחים: כוכב מכבי תל אביב בארבע השנים האחרונות מצטרף סופית לקבוצה של איטודיס ויוכרז עד יום שני. צפוי לשתף פעולה בקו האחורי עם ננדו דה קולו, ואולי גם עם ניק קלאתיס

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

זה נראה סופי: בטורקיה מדווחים היום (שישי) שפנרבחצ'ה החתימה את סקוטי ווילבקין וצפויה להודיע על כך בשעות הקרובות. הטורקים הגיעו להסדר עם מכבי תל אביב בשורותיה ווילבקין היה חתום לעונה נוספת, וישלמו לה פיצוי המוערך ב-1.2 מיליון דולר. ההכרזה על המעבר צפויה להתפרסם עד יום שני הקרוב. בכך ווילבקין יחזור לקדנציה שנייה בכדורסל הטורקי, אחרי שלבש את המדים של דרושפאקה לפני המעבר לישראל.

ווילבקין יצטרף לקבוצה עם חוזה רב שנתי ויהיה חלק מהסגל המתחדש של המאמן הטרי דימיטריס איטודיס. לצידו צפוי לשחק נאנדו דה קולו שהביע רצון להמשיך בקבוצה, ולפי דיווחים בטורקיה גם ניק קלאתיס שנמצא מחוץ לתוכניות של ברצלונה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. קובי אליהו
נפרד אחרי ארבע שנים. ווילבקין/קובי אליהו

ווילבקין (29, 1.88) הגיע לצהובים בקיץ 2018 אחרי שנקנה מדרושפאקה הטורקית בכמיליון דולר, הקבוצה בה שיחק במשך שלוש שנים והוביל לזכייה ביורוקאפ עונה קודם לכן. מיד הוא הפך לכוכב של מכבי תל אביב ולאחד השחקנים המשמעותיים ביותר שלה ביורוליג. אחרי עונה וחצי במדי הקבוצה הוא חתם לשלוש שנים נוספות, כשהקבוצה בתקופה שלו מצליחה להיכנס לפלייאוף היורוליג פעם אחת, העונה, ופעם נוספת סיימה במקום הרביעי, אבל הפלייאוף לא התקיים בעקבות התפרצות נגיף קורונה.

תצוגת השיא שלו במדים הצהובים הגיעה העונה במשחק הבית נגד מונאקו כשקלע 37 נקודות וסיים עם מדד 37. הוא קלע 1,771 נקודות ביורוליג במדי מכבי ב-124 משחקים, ממוצע של 14.2 נקודות למשחק. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2019/20, כשרשם 16.1 נקודות בממוצע למשחק. בליגת העל סיים עם שלוש אליפויות וגביע המדינה אחד, כשהוא קולע 1,262 נקודות עם ממוצע של 13.4 נקודות למשחק. שיא הקריירה שלו הגיע במחזור ה-15 של עונת 2018/19 כשהפציץ 36 נקודות במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully