וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טן האח לא רצה לעבוד עם רנגניק וסירב לפגישה פנים אל פנים"

מאבקי כח? ב-ESPN דווח כי למאמן מנצ'סטר יונייטד החדש הייתה השפעה על כך שמי שהיה אמור לשמש כיועצו עזב את המועדון: "הסכים לשיחת טלפון בלבד"

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

כאשר רלף רנגניק הגיע באמצע העונה החולפת למנצ'סטר יונייטד, התכנון היה שהוא יאושש את השדים האדומים מהפתיחה המזעזעת לעונה ובקיץ יעבור לתפקיד ייעוץ. בפועל, הגרמני לא הצליח להציל את הספינה הטובעת, כאשר סיים במקום השישי בלבד בפרמיירליג והודח מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר.

עם מינויו של אריק טן האח למאמן החדש באולד טראפורד, רנגניק עזב תוך זמן קצר כדי להתמקד אך ורק בתפקידו החדש - מאמן נבחרת אוסטריה. ב-ESPN חשפו כי בעוד השניים היו אמורים לעבוד בשיתוף פעולה, ההולנדי היווה תפקיד מרכזי בכך שהגרמני כבר לא נמצא במועדון כיום.

טן האח לא הסכים לעבוד עם רנגניק כיועץ, על פי הדיווח, ובעוד הגרמני ציפה לפגישה פנים אל פנים עם המאמן החדש, אקס אייאקס סירב לכך והסכים לשיחת טלפון בלבד. הקרירות במערכת היחסים בין השניים גרמה למועדון לסיים את ההתקשרות על מאמנה החדש של נבחרת אוסטריה, על אף שבהודעה הרשמית מטעם האדומים נטען כי מדובר בהחלטה משותפת.

עוד נטען כי גם במהלך הקדנציה הקצרה של רנגניק בתיאטרון החלומות, יחסיו עם המועדון לא היו חלקים. בסיום חלון ההעברות בחורף האחרון, רנגניק סיפר לעיתונאים כי המועדון לא הצליח להנחית שלושה שחקנים שהיו ברשימת המטרות שלו - דושאן ולאחוביץ', לואיס דיאס וחוליאן אלברס. כמו כן, ראשי המועדון התרגזו מכך שרנגניק הצהיר במסיבות עיתונאים כי יונייטד זקוקה לעשר החתמות לפחות בקיץ כדי להיות תחרותיים בעונת 2022/23. בנוסף, בדיווח נכתב כי רנגניק חתם על הסכם סודיות כשעזב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully