וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יונתן כהן מעורר עניין באנגליה, פיזה נחושה להשאיר אותו

באיטליה טוענים שקבוצות מהצ'מפיונשיפ התעניינו בקשר, אך הובהר להם שהוא לא צפוי לעזוב.המאמן החדש מייעד לו תפקיד משמעותי (ואחר)

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

פיזה מתעקשת להשאיר את יונתן כהן - כך טוענים בתקשורת האיטלקית. לפי דיווחים שפורסמו אתמול (חמישי) בתקשורת המקומית, הקבוצה מהסרייה B אף הבהירה למספר קבוצות מליגת המשנה באנגליה שבדקו את ההיתכנות לצרף את כהן, שהוא צפוי להמשיך במועדון.

לפי הדיווח, מדובר בהתעניינות ראשונית בלבד ולא בהצעות ממשיות שהוגשו על כהן, שנרכש ממכבי תל אביב בקיץ שעבר תמורת 2.2 מיליון יורו ולא הרשים בעונתו הראשונה בקבוצה. כהן רשם 26 הופעות בעונה החולפת, הבקיע ארבעה שערים ובישל פעם אחת, וקבוצתו פספסה את ההעפלה לסרייה A עם הפסד למונזה במשחק המכריע על העלייה.

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
פיזה עדיין רוצה להחזיר את ההשקעה. יונתן כהן/רויטרס

למרות זאת, הקבוצה פותחת עידן חדש אחרי שנפרדה בשבוע שעבר מהמאמן לוקה דיאנג'לו. רולנדו מאראן, מאמן קליארי וגנואה לשעבר, ידריך את הקבוצה בעונה הקרובה ולפי הדיווחים, מתכנן לשלב את כהן בצורה משמעותית יותר. התוכנית הראשונית של מאראן היא להציב מערך שכולל שני שחקני כנף ושחקן נוסף מתחת לחלוץ - התפקיד שכביכול מיועד בין היתר לכהן. מדובר בשינוי ביחס לעונה שעברה, במהלכה כהן תופקד בעיקר בכנף.

  • עוד באותו נושא:
  • יונתן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully