וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יישאר במכבי תל אביב זמן רב": המחיר של אוסקר גלוך ממשיך להאמיר

היהלום של הצהובים ממשיך להרשים באליפות אירופה לנוער: "אחת מתגליות הטורניר". גם תאי עבד מעורר התעניינות: "השאיר רושם מצוין"

תקציר מיורו הנוער: ישראל - אוסטריה 2:4/ספורט1

נבחרת הנוער ממשיכה להפתיע באליפות אירופה בסלובקיה, ובאופן טבעי קבוצות ברחבי היבשת מתחילות ללטוש עיניים לשחקנים הבולטים בסגל. מעל כולם ניצב כמובן אוסקר גלוך, שמאזנו בטורניר עומד על שני שערים ובישול. בניצחון 2:4 על אוסטריה אתמול (רביעי) היהלום של מכבי תל אביב כבש שער מצוין ובישל בצורה לא פחות מרשימה לאריאל לוגסי ממכבי פתח תקוה.

מכבי תל אביב אמנם מתעקשת שאין לה שום כוונה למכור את גלוך בן ה-18 בקיץ הקרוב, אבל הערך שלו בשוק עשוי להגיע לשיאו אחרי הטורניר. לפי "טרנספרמרקט", שווי השוק של גלוך לפני האליפות עמד על 500 אלף יורו בלבד - וכמובן שהסכומים גבוהים בהרבה כעת. הצהובים כבר סירבו להצעות בגובה 3-4 מיליון יורו על הקשר, ובינתיים המחיר שלו ממשיך לטפס.

"עוד משחק, עוד שער (ובישול) לאוסקר גלוך. עם הופעות כאלה, כנראה שהוא לא יישאר במכבי תל אביב זמן רב", כתב אמש אחד הסקאוטים שהגיעו לטורניר.

שחקני נבחרת הנוער חוגגים עם אוסקר גלוך. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מכבי תל אביב תנצל את המומנטום כדי למכור אותו? אוסקר גלוך חוגג, אתמול/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

סקאוט ספרדי כתב ש"גלוך מרשים מאוד בטורניר הזה. הוא נע בחופשיות מתחת לחלוץ, ואפשר לראות את הטכניקה המהוקצעת שלו בכל פעולה עם הכדור. הוא מומחה בתנועה לשטחים מסוכנים, ויש לו תזמון יוצא מהכלל".

סקאוט ספרדי נוסף כתב ש"אוסקר גלוך הוא אחת מתגליות הטורניר עד כה. יש לו איכות יוצאת דופן, ראיית משחק מרשימה וקבלת החלטות מהירות. הוא משלב את זה עם דריבל טוב ובעיטה טובה. הוא ממש מוכשר".

שחקן נוסף שמשך את העין הוא תאי עבד, שמשתייך לפ.ס.וו איינדהובן. שחקן הכנף שבישל אתמול לגלוך והציג יכולת מרשימה מאוד, משחק בקבוצת הנוער של מועדון הפאר ההולנדי וקיבל בשנה האחרונה ליווי צמוד מערן זהבי.

"אתם תשמעו על השם הזה. תאי עבד הוא כישרון גדול", כתב סקאוט טורקי. סקאוט נוסף ציין: "עבד נראה כישרוני מאוד, הוא הותיר רושם מצוין. נותר רק לקוות שהוא ואוסקר גלוך יתפתחו בהתאם לכישרון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully