וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למונדיאליטו: נבחרת הנוער ניצחה 2:4 גדול את אוסטריה

אחרי שפספסו בתוספת הזמן ניצחון על סרביה, שחקניו של אופיר חיים הלמו באוסטרים וכמעט הבטיחו את המקום השני שמקנה כרטיס לחצי הגמר ולמונדיאליטו. תאי עבד המצוין פתח ובישל את הרביעי לאוסקר גלוך, אריאל לוגסי ואילי מדמון (בפנדל) הוסיפו

תקציר מיורו הנוער: ישראל - אוסטריה 2:4/ספורט1

הישג היסטורי לנבחרת הנוער של ישראל: אחרי הספיגה המתסכלת בתוספת הזמן מול סרביה ואיבוד שתי הנקודות במחזור הפתיחה של בית ב' ביורו עד גיל 19 הנערך בסלובקיה, שחקניו של אופיר חיים ניצחו 2:4 את אוסטריה החזקה והתקרבו משמעותית לעבר הבטחת המקום השני שמקנה מקום בחצי הגמר וחשוב מכך - נותן כרטיס למונדיאליטו שייערך באינדונזיה בקיץ הבא. אם לא די בניצחון של ישראל, אז לאחר מכן התבשרו שחקניו של אופיר חיים שאנגליה הביסה את סרביה 0:4 במשחק המקביל בבית והמשמעות: גם הפסד בהפרש גבוה מול האנגלים במחזור הסיום של שלב הבתים, עשוי להספיק לישראל כדי להבטיח את המקום בחצי הגמר.

כמו במשחק מול סרביה, השחקנים בתכלת שטפו את המגרש וכבר בדקה החמישית תאי עבד, איש המשחק הזה כבש בנגיחה ערמונית. בדקה ה-24 ישראל ספגה שער מוזר כשבעיטה חופשית של יאסיץ' עברה בין כולים ונחתה ברשת, אבל השוויון הזה החזיק מעמד רק חמש דקות עד שעבד חילץ כדור במרכז, המשיך לגלוך שמצא את אריאל לוגסי לא מכוסה וזה קבע 1:2. בדקה ה-52 רוי רביבו תעתע בשחקני אוסטריה ברחבה וסחט פנדל, אותו תרגם אילי מדמון ל-1:3. שתי דקות בלבד חלפו ואוסקר גלוך הימם עם השער הרביעי אחרי בישול יפהפה של עבד. יוסוף דמיר אקס ברצלונה עוד צימק ל-4:2 בבעיטה חופשית יפה, אבל לא מנע מישראל ניצחון, שישים אותה קרוב לוודאי בחצי הגמר יחד עם מעצמות כמו איטליה, צרפת ואנגליה. בכל מקרה, גם אם ישראל תנשור למקום השלישי, היא הבטיחה שתשחק ביום שלישי הבא משחק נוסף - או בחצי הגמר או מול המקום השלישי בבית המקביל (רומניה או סלובקיה) במאבק ישיר על המונדיאליטו.

אריאל לוגסי שחקן נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שער, בישול ומשחק מצוין. לוגסי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מהלך המשחק

דקה 5: גול! איזו פתיחה לנבחרת ישראל שעלתה ל-0:1 מהיר. אריאל לוגסי הרים כדור לרחבה, תאי עבד נמוך הקומה הצליח להקדים את הבלם שלו ולנגוח לרשת.

דקה 19: אריאל לוגסי מבשל השער פרץ לעבר השער ומטווח של 20 מטרים בעט כדור שפגש את הרשת החיצונית.

דקה 24: גול! אדיס יאסיץ' הרים כדור מקצה הרחבה, ההגנה חלמה וצרפתי נכנע לכדור שנחת בפינה שלו. אוסטריה משווה ל-1:1.

דקה 29: גול! ישראל עלתה ל-1:2. תאי עבד כובש השער הראשון חילץ כדור במרכז השדה ומצא את גלוך, שזיהה את לוגסי בלתי מכוסה והאחרון בעט מקרוב לרשת.

דקה 52: גול! ישראל עלתה ל-1:3 והיא בדרך לניצחון היסטורי ביורו. רוי רביבו שיגע את המגינים האוסטרים והוכשל ברחבה. השופט הורה על פנדל ואילי מדמון דייק מהנקודה הלבנה.

עוד בוואלה!

"מכבי תל אביב לא תדון במכירת אוסקר גלוך, הוא שווה לפחות 10 מיליון יורו"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת הנוער חוגגים עם אוסקר גלוך. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הישג נפלא. אוסקר גלוך חוגג עם סתיו למקין/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

דקה 54: גול! ישראל עלתה ל-1:4 מדהים! תאי עבד הנהדר שלח עם החלק החיצוני כדור עומק גאוני לאוסקר גלוך, שעבר את השוער והקפיץ לרשת.

דקה 76: גול! אוסטריה צימקה ל-4:2 משער יפהפה של יוסוף דמיר, שסובב כדור חופשי כ-18 מטרים מהשער ברגל שמאל מעל החומה ופנימה.

דקה 80: אוסטריה כמעט השיגה את השלישי, כאשר קנולמולר נותר בלתי מכוסה בתוך הרחבה וממצב קורץ מאוד בעט החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully