וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקשיים במו"מ: "בוטאפוגו כבר מחפשת אלטרנטיבות לערן זהבי"

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 12:45

בדרך למכבי תל אביב? אחרי שהבעלים הודה שהמשפחה חוששת מהמעבר וחשף הצעות נוספות, בברזיל טוענים שבוטאפוגו מכינה חלופות

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

האם ערן זהבי מתקרב לקאמבק בשורות מכבי תל אביב? באתר הברזילאי "גלובו" מדווחים היום (חמישי) שבוטאפוגו כבר מחפשת חלוצים אחרים, בעקבות הקשיים במשא ומתן עם החלוץ בן ה-34. לפי הדיווח הקבוצה הברזילאית "עדיין לא ויתרה סופית" על זהבי ונחושה להחתים אותו למרות הקושי, אבל במקביל מתכוננת לאפשרות שזה לא יקרה.

הדיווח מגיע שעות אחרי שג'ון טקסטור, הבעלים של בוטאפוגו, הודה שהתגלעו בימים האחרונים קשיים במשא ומתן עם ערן זהבי. המיליארדר האמריקאי (שהפך השבוע למחזיק המניות הבכיר גם בליון הצרפתית), נחת בברזיל וסיפר לכלי התקשורת על הסיטואציה העדינה עם החלוץ הישראלי, שעדיין מתלבט היכן לחתום.

"אנחנו ממשיכים לנהל שיחות נהדרות איתו, אבל יש לו לפחות עוד שתי אופציות שבאות בחשבון. נראה שהוא מחשיב את בוטאפוגו כאפשרות מצוינת, אבל זו החלטה משפחתית שצריך לקבל", אמר. "המשפחה שלו מאוד מודאגת, במיוחד בשבועות האחרונים. אני יודע שהוא עדיין אוהב את הפרוייקט שלנו, ובינתיים השיחות נמשכות".

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
"הביטחון האישי הוא בהחלט בעיה". זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

בשבוע שעבר ארעה תקרית נוספת שערערה את משפחת זהבי, כשעשרות אוהדים פלשו לחדר ההלבשה של הקבוצה במחאה על התוצאות שלה. "צריך להודות שהסיפור הזה השפיע לרעה על השיחות שלנו עם כמה שחקנים. זה משפיע על השחקנים, על המשפחות שלהם. ריו דה ז'ניירו מקום נפלא ובטוח, אבל אנחנו צריכים להמשיך 'למכור' אותו לשחקנים ולשווק את הצדדים החיוביים. אחרי המקרה הזה, זה יותר קשה".

טקסטור מספר ש"הביטחון האישי הוא בהחלט אחת הבעיות עם זהבי. יש לו אפשרויות נוספות וההחלטה תתקבל יחד עם המשפחה. הוא לא מקבל החלטות לבד. אנחנו אוהבים אותו, זאת עסקה גדולה ואני חושב שגם הוא אוהב את המועדון".

לפני כשבועיים הביע טקסטור ביטחון רב בהחתמה של זהבי, ובראיונות לתקשורת הברזילאית הצהיר שבקרוב יושלמו שמונה החתמות חדשות, כולל הישראלי. עכשיו הוא מודה שטעה בהערכה שלו.

"כשאמרתי את זה, ההנחה שלי הייתה שזהבי סגור, אבל מסתבר שהמשא ומתן עדיין לא הסתיים. בכל מקרה אנחנו נמצאים בשלב מוקדם, חלון ההעברות נפתח רק ב-18 ביולי. בהתחלה אתה מנסה ללכת על השחקנים האיכותיים ביותר, אבל לא תמיד הם זמינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully