וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טקסטור השתלט על ליון: "לא אוהב את המודל של פ.ס.ז'"

הבעלים האמריקני של קריסטל פאלאס ובוטאפוגו, הפך למחזיק המניות הבכיר בליון לשלוש השנים הבאות והצהיר: "מקווה שנוכל לזכות גם בליגת האלופות". ז'אן מישל אולאס, הבעלים מאז 1987, ימשיך כנשיא

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

עידן חדש החל הערב (שלישי) בליון, כאשר נשיא המועדון ז'אן מישל אולאס הכריז כי הושלמה עסקת המכירה לג'ון טקסטור, איש העסקים האמריקני שמכהן כבעלים שותף בקריסטל פאלאס ובבוטאפוגו (לשם הוא מנסה לצרף את ערן זהבי). לאולאס עדיין יישארו מניות במועדון והוא ימשיך לשמש כנשיא, אבל אחרי ששלט בליון מאז 1987 כעת בעל השליטה הבכיר יהיה טקסטור, לפחות לשלוש השנים הבאות. הסכום ההתחלתי ששולם הוא 86 מיליון יורו.

ז'אן מישל אולאס נשיא ליון עם הבעלים החדש ג'ון טקסטור. OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP, GettyImages
יחד לפחות עד 2025. ז'אן מישל אולאס עם ג'ון טקסטור/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP

במסיבת עיתונאים משותפת כבר הספיק הבעלים החדש, העומד בראש חברת ההשקעות Eagle Football Holdings, לשלוח מסר לאלופה: "אני לא אוהב את המודל הזה של כוכבי על כמו שיש בפריז סן ז'רמן. לחלום זה חשוב, ואני רוצה שנזכה באליפויות ונחזור לקדמת הבמה באירופה. אני מקווה שבשנים הבאות גם נוכל לזכות בליגת האלופות".

אולאס היה פחות נחרץ: "אני לא חושב שנוכל להתחרות בפ.ס.ז' מדי שנה, אבל בעונה שעברה למשל היינו אלופי החורף. עכשיו יהיו לנו יותר אמצעים ובכוונתנו לשנות אסטרטגיה. המטרה היא לחזור לצמרת הליגה ולשוב לאירופה. היינו קרובים לזה העונה, חסרו לנו נקודה או שתיים".

לגבי מעמדו של פטר בוס, אקס מכבי תל אביב שנותר בתפקיד המאמן למרות הכישלון בליגה, אמר טקסטור: "אני לא מתערב בנושא הזה, ז'אן מישל מקבל את ההחלטות. אני רוצה לומר שהוא יהיה המאמן, אבל זה לא מתפקידי. אני כאן כמשקיע, הגעתי לאחד מ-20 המועדונים הגדולים בעולם. הלוואי שכל המועדונים היו כמו ליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully