וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גורבנקו ורון פולונסקי לא העפילו לחצאי הגמר ב-200 חזה

אליפות העולם בבודפשט: השחיינית אכזבה עם 2:28.58 דקות וסיימה במקום ה-20 בדירוג הכללי, השחיין התקשה לשחזר את הישגו מאתמול ונפסל. אכזבה גם במוקדמות 4X200 חופשי לנשים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6/ספורט1

יום נוסף באליפות העולם בשחייה בבודפשט יצא לדרך הבוקר (רביעי), אבל אין בשורות עבור המשלחת הישראלית. הראשונות להתחרות היו אנסטסיה גורנבקו ודריה גלובוטי ולאחר מכן קפץ לבריכה גם רון פולונסקי, אלא ששלושתם לא הצליחו לעבור את המוקדמות ולהעפיל לחצאי הגמר.

גורנבקו, שלפני שלושה ימים סיימה חמישית בעולם בגמר 200 מטר מעורב אישי, התחרתה במוקדמות 200 מטר חזה ועצרה את השעון אחרי 2:28.58 דקות, תוצאה פחות טובה בשלוש שניות ו-38 מאיות משיאה האישי שהספיקה למקום ה-20 בלבד ולאכזבתה היא סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי.

כמה דקות לאחר מכן התחרה גם רון פולונסקי, שרק אתמול קבע שיא ישראלי חדש והיה קרוב לגמר ב-200 מעורב, אולם הוא סיים אחרון במקצה שלו, נגע בקיר רק אחרי 2:16.18 ובכל מקרה נפסל בסופו של דבר, אכזבה גדולה עבורו יממה אחרי שסיפק רגע שיא.

רון פולונסקי שחיין ישראלי. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
התקשה אחרי ההישג הנפלא אתמול. פולונסקי/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

עוד קודם לכן, הישראלית הראשונה שקפצה היום למים הייתה דריה גולובטי בת ה-16 שסיימה במקום ה-24 בדירוג הכללי ב-100 מטרים חופשי עם זמן של 55.85 שניות, כך שגם היא לא העפילה לחצי הגמר.

במשחה האחרון של שלבי המוקדמות הבוקר בבודפשט, לאה פולונסקי אנסטסיה גורבנקו, אביב ברזלי ודריה גולובטי רשמו גם הן תוצאה מאכזבת ב-200X4 חופשי כשעצרו את השעון אחרי 8:08.20 דקות, סיימו אחרונות במקצה שלהן ובמקום ה-11 מתוך 12 בכללי ולא עלו לגמר. התוצאה שלהן רחוקה כ-8 שניות מהשיא הישראלי.

בניגוד לשחיינים, מי שכן העפילה לגמר היא נבחרת השחייה האומנותית שקיבלה ציון של 85.000 נקודות וסיימה במקום העשירי בחצי הגמר הקבוצתי - כך שהיא תפסה מקום בין 12 העולות. הגמר ייערך ביום שישי בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully