וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון פולונסקי קבע שיא ישראלי חדש והיה קרוב לגמר באליפות העולם

השחיין ניפץ את שיאו של גל נבו ב-200 מטר מעורב אישי עם 1:57.99 דקות, אך פספס במקום אחד את הגמר. גם אחותו וגל כהן גרומי לא עלו לגמרים, מקום שביעי לנבחרת השחייה האומנותית

רון פולונסקי שחיין ישראלי. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
ניפץ שיא שהחזיק 13 שנים. רון פולונסקי/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

מאז 2009 החזיק השיא של גל נבו ב-200 מטר מעורב אישי לגברים - אחד השיאים העתיקים בשחייה הישראלית - עד שהערב (שלישי) ניפץ אותו רון פולונסקי. השחיין הצעיר עשה את זה על הבמה היוקרתית של אליפות העולם בבודפשט, הונגריה, שם הרשים בחצי הגמר ופספס את הכרטיס לגמר במקום אחד ובגלל הבדל של 25 מאיות בלבד. פולונסקי סיים תשיעי והפך לישראלי הראשון אי פעם שיורד מ-1:58 דקות במשחה הזה, עם זמן של 1:57.99 - טוב ב-26 מאיות משיאו של נבו.

בעוד פולונסקי סיים רביעי במשחה השני של חצי הגמר, גל כהן גרומי ששחה איתו סיים שישי עם 1:59.67 דקות וניצב במקום ה-13 בדירוג הכללי.

האחות של רון, לאה פולונסקי, העפילה לחצי הגמר ב-200 מטרים פרפר. פולונסקי עצרה את השעון על 2:11.40 וסיימה במקום ה-15 הכללי, מה שהעניק לה כרטיס לחצי הגמר. בסשן הערב קיוותה לקבוע שיא ישראלי ופתחה נהדר את חצי הגמר כשהייתה שלישית אחרי 50 מטר, אבל בסופו של דבר סיימה שמינית במקצה שלה ונותרה במקום ה-15 בדירוג הכללי עם זמן של 2:11.31 דקות - שיא אישי חדש, אך לא שיא ישראלי.

נבחרת השליחים המעורבת ב-4X100 שהורכבה מאנסטסיה גורבנקו, כריס פיצ'וגין, תומר פרנקל ודריה גולובטי, לא הצליחה להעפיל לגמר כשעצרה את השעון על 3:48.39 דקות.

מי שפתח את היום עבור הישראלים היה תומר פרנקל, שקבע זמן של 49:34 שניות ב-100 מטרים חופשי וסיים רק במקום ה-30 הכללי, מה שכמובן לא הספיק לו כדי להעפיל לחצי הגמר.

נבחרת ישראל שחייה אומנותית. François-Xavier MARIT / AFP, GettyImages
הופעה נאה בגמר. נבחרת השחייה האומנותית/GettyImages, François-Xavier MARIT / AFP

נבחרת השחייה האומנותית סיימה במקום השביעי בגמר הקומבו החופשי. ישראל עלתה בבוקר מהמקום השמיני במוקדמות עם ציון 84.3848 ושיפרה את מעמדה עם עלייה של מקום אחד בזכות 84.5315 נקודות בגמר. סין קטפה את מדליית הזהב, יפן עם הכסף ואיטליה עם הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully