וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: החוזה של ניימאר יוארך אוטומטית, גאלטייה יחתום לשנתיים

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 23:34

החל מ-1 ביולי, הברזילאי ייקשר לפ.ס.ז' עד 2027. סוכם אורך החוזה של המאמן המיועד. בייל שוחח עם מאמן קרדיף, בוטאפוגו פנתה לחאמס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

העברות

* אחרי הנחיתה במינכן והבדיקות הרפואיות, באיירן מינכן הודיעה על רכישת סאדיו מאנה מליברפול. החלוץ הסנגלי חתם עד 2025 והוצג רשמית באליאנץ ארנה. לחצו כאן לידיעה המלאה

* ליון הכריזה על רכישתו של ז'והאן לפנאן. הקשר בן ה-20 הגיע מקון מהליגה השנייה בצרפת תמורת 4.25 מיליון יורו לצד 2.5 מיליון נוספים בבונוסים ו-10% ממכירה עתידית.

* אייאקס הודיעה על מינויו של אלפרד סחרודר למאמן. כבר לפני כחודשיים הוא סיכם במועדון, אך כעת הוצג כמחליפו של אריק טן האח.

* לאנס הודיעה על הרכש הראשון שלה הקיץ: החלוץ הפולני אדם בוקסה בן ה-25, שנרכש מניו אינגלד רבולושן ב-10 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* מונצה, העולה החדשה לסרייה A, החתימה לשנתיים את הבלם בן ה-34 אנדראה ראנוקיה שסיים חוזה ונפרד מאינטר אחרי עשור.

* רומא שלחה את המגן האמריקני בריאן ריינולדס (20) לעונת השאלה נוספת בבלגיה, הפעם בווסטרלו שלה תהיה אופציה לרכישה בקיץ הבא ב-7 מיליון יורו.

* הכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה שנערכת למוקדמות ליגת האלופות, רכשה מגנט את עוסמאן בוקארי, שחקן הכנף בן ה-23 של נבחרת גאנה.

* לוואגה קיזיטו, חלוץ הפועל נוף הגליל בעונה החולפת, חתם לעונה אחת בקבוצת סבאיל מאזרבייג'אן.

שמועות

* אחרי שעזב את ריאל מדריד, גארת' בייל מחפש את היעד הבא בקריירה. הוולשי נצפה במתחם האימונים של קרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ ושוחח עם מאמן הקבוצה סטיב מוריסון בנוגע לעתידו. ב"סקיי" דווח כי קרדיף הינה אחת מבין אופציות רבות אותן בייל שוקל, וסוכנו ג'ונתן בארנט אמר בימים האחרונים כי "הבחירה של גארת' לא תהיה קשורה לכסף".

* על פי "ל'אקיפ", חוזהו של ניימאר יוארך אוטומטית ב-1 ביולי בעונה נוספת, כך שהוא יישאר בפריז סן ז'רמן עד קיץ 2027. מדובר בסעיף שהוא תוצר על החוזה מ-2021 וכולל שתי הארכות אופציונליות, ולברזילאי אין כוונה לעזוב, למרות הדיווחים השונים באשר לרצון המועדון.

* אחרי הסיכום מול ניס על פיצוי של 10 מיליון יורו, פריז סן ז'רמן סגרה עם המאמן כריסטוף גאלטייה על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, כך על פי RMC. ההודעה הרשמית צפויה מחר או מחרתיים.

* עיתונאי קולומביאני טוען שבוטאפוגו מוכנה לשלם כ-5 מיליון דולר על רכישת חאמס רודריגס. הקשר בן ה-30, שעבר לאל ריאן הקטארית לפני פחות משנה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אלא שהברזילאים מוכנים לשלם עבור צירופו.

* הנריך מחיטריאן עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם באינטר עד 2024. הקשר הארמני סיים את חוזהו ברומא ועל כן עבר ללא תמורה.

* לפי כלי התקשורת בספרד, עוסמאן דמבלה רוצה להישאר בברצלונה ועל כן צפוי להסכים להצעה שהגישה לו ברצלונה אי שם בחודש דצמבר. המשמעות היא שהוא יאריך את חוזהו ויסרב לפניות מצ'לסי ומפריז סן ז'רמן.

* פיורנטינה היא המועמדת המובילה לצרף את לוקה יוביץ'. עם זאת, בפירנצה מוכנים לממן 50 אחוז משכרו של הסרבי בריאל מדריד, שהם כשלושה מיליון יורו.

* עניין של זמן עד שסבסטיאן האלר יחתום בדורטמונד. חלוץ אייאקס עשוי להגיע ביממה הקרובה לבדיקות רפואיות בגרמניה, אחרי שהעסקה כבר סוכמה ואלופת הולנד תקבל עבורו 35 מיליון יורו.

* על פי דיווחים בצרפת, מונאקו הגיעה לסיכום עם ליברפול על רכישת הקיצוני היפני טאקומי מינאמינו תמורת 15 מיליון יורו.

* על פי "ל'אקיפ", גם ריאל מדריד ובאיירן מינכן הצטרפו לפריז סן ז'רמן במרדף אחר הוגו אקיטיקה, אבל הכישרון בן ה-20 של ריימס עדיין קרוב יותר לניוקאסל שכבר הגישה הצעה בסך 36 מיליון יורו (בתוספת 10 מיליון כבונוסים).

* ב"טלגרף" טוענים: ניוקאסל הגיעה לסיכום עם ברנלי בנוגע לשוער ניק פופ, שצפוי לעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים לקראת החתימה. סכום ההעברה מוערך בכ-8 מיליון ליש"ט.

* סלרניטנה מכינה הצעה לאדינסון קבאני, כשעל פי "מדיה סט" מדובר בחוזה לשנתיים עם שכר של שני מיליון יורו לעונה ועוד 200 אלף על כל שער שיכבוש לצד פרנק ריברי בסרייה A. בספרד טוענים כי חלוץ נבחרת אורוגוואי רוצה להישאר באירופה כדי להגיע מוכן למונדיאל בקטאר בנובמבר ואף הציע עצמו לראיו וייקאנו.

* רומא הגישה לססואולו הצעה משופרת בסך 15 מיליון יורו (כולל סעיפים שונים) עבור דוידה פראטזי, קשר נבחרת איטליה.

* אחרי הפרידה מוולטר בניטס, ניס מחפשת שוער חדש ומנסה לצרף בהשאלה מצ'לסי את קפה הבאסקי.

* וולבס פנתה רשמית לריבר פלייט במטרה להפעיל את סעיף השחרור ולצרף את את אנסו פרננדס, אולם הקשר רוצה להישאר עונה נוספת בארגנטינה וסירב לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully