וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מנויים להפועל תל אביב, שתיפרד מהספונסר הראשי

21.6.2022 / 9:11

ביום שאחרי החתמת גינת, האדומים מתקרבים למכירה של כל המנויים באולם הביתי: "לקח כמה שנים, אבל הדרייב אין הפך לקטן מדי בשבילנו". גארד ישראלי נוסף יצורף, ההחלטה לגבי ג'יימס יאנג תתקבל לפי ההחלמה שלו מהפציעה. קבאלרי חתם כמאמן הכושר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

החתימה של תומר גינת בהפועל תל אביב אתמול (שני) גרמה לאושר רב אצל אנשי המועדון, ראשית בגלל החזרה של השחקן המוביל לקבוצה, אבל גם לאור האפקט הישיר שנוצר כתוצאה מהחתמתו.

האדומים הצליחו לנפץ את מספר השיא של המנויים שלהם בעונה אחת, כשחצו את רף 2,500, מתוכם כ-500 מנויים נרכשו רק מאז החזרה של גינת. כ-200 מנויים עדיין לא חידשו את המנויים לעונה הבאה, ושאר המנויים שנותרו נחשבים למנויים יקרים, אך בהפועל תל אביב מאמינים כי יצליחו למכור הכול כבר בתקופה הקרובה. "לקח כמה שנים, אבל מאתמול הדרייב אין נעשה קטן מדי בשבילנו", אמר אחד מאנשי המועדון.

עוד בנושא הכלכלי, הקבוצה תיפרד בקרוב מהספונסר הראשי שלה ב-11 השנים האחרונות, חברת SP מצר, לאחר שהחברה עצמה נמכרה במהלך העונה החולפת. החברה תרמה בשנה החולפת כ-800 אלף שקלים למועדון בתמורה לחסות הראשית, ובהפועל כבר נפגשו עם מספר נותני חסות שמעוניינים לקחת על עצמם את החסות, כשהסכום צפוי להיות מעל מיליון שקל לעונה.

אבוקות ביציע אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הדרייב אין נעשה קטן מדי בשבילנו". אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

בפן המקצועי האדומים רחוקים מלסיים את הסגל לקראת העונה הבאה. בקבוצה שואפים לצרף גארד ישראלי נוסף לסגל, כדי להמנע ממצב בו פציעות רבות פוגעות משמעותית בקבוצה כפי שהיה בעונה החולפת, במיוחד לקראת ההליכה לעונה מרובת משחקים כפי שמצפה להם בעונה הבאה. בהפועל תל אביב הכחישו את השמועות על מעבר של רז אדם לקבוצה אחרת.

האדומים נמצאים בקשר עם ג'יימס יאנג שנפצע לפני סיום העונה ועדיין לא התאושש מהפציעה שלו. אם הממצאים שיגיעו מארצות הברית ילמדו כי יאנג ייאלץ לעבור ניתוח, בקבוצה עשויים לעבור לאופציה אחרת, אך אם השיקום שלו יתקדם כמצופה, בקבוצה יפעלו להשאירו.

לצוות המקצועי של דני פרנקו הצטרף היום האיטלקי אנדראה קבאלרי, שישמש כמאמן הכושר של הקבוצה. קבאלרי, בעל תואר שני במדעי האימון הגופני מאוניברסיטת מילאנו, התמחה עם סיום לימודיו באוניברסיטת UCLA. משם עבר להפועל ירושלים, שם שימש כראש מערך הפיתוח הפיזיולוגי של קבוצות הנערים והנוער. בעונה שעברה היה מאמן הכושר הראשי של לימוז' הצרפתית.

מי שעוד חתם היום הוא אייל הראל, אחד מכוכבי קבוצת הנוער שבעונה הבאה יהיה חלק מהקבוצה הבוגרת. הראל חתם לשלוש שנים ויו"ר המועדון רמי כהן אמר על כך: "אייל הוא חלק מאג'נדה הברורה של הפועל תל אביב להשקיע במחלקת הנוער ולפתח שחקנים. אייל הוא כישרון גדול שיתחיל השנה את דרכו כבוגר בעולם הכדורסל ואנחנו משוכנעים שיגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully