וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים כי גיא פניני מסוגל לתרום מקצועית

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 10:37

הצהובים צפויים להחתים את הפורוורד שאמור לקבל את תפקיד הקפטן מחדש. אלכס פויתרס חתם לשנתיים, מגעים מתקדמים עם בונזי קולסון ודארון היליארד. בקבוצה מחכים לתשובות מפנאתינייקוס לגבי דריל מייקון

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

20 ימים אחרי שסיימה את עונת 2021/22, ממשיכה מכבי תל אביב במאמצים על מנת להתחיל ולחזק את הקבוצה לקראת העונה הקרובה ולהכריז בקרוב על החתמות ראשונות.

הצהובים הודו אמש (שני) כי התאכזבו מההחלטה של תומר גינת להעדיף את היריבה העירונית על חשבונם, אך גורמים במועדון הודו כי לאורך כל המשא ומתן גינת לא התחייב למכבי כי יקח את ההצעה, והתנהל בצורה הוגנת איתם. "זו החלטה שלו בסופו של דבר, מכבדים אותה", אמר אחד מאנשי מכבי.

גיא פניני צפוי להיות החיזוק הישראלי הראשון של הצהובים לאחר שהודיע אמש להפועל חולון כי בחר לעזוב את המועדון, והוא צפוי לשוב למכבי ואף עשוי לקבל את תפקיד הקפטן לקראת עונת הפרישה שלו במועדון. במכבי סיפרו כי הם מאמינים שהפורוורד מסוגל עדיין לתרום מקצועית, בעיקר בזכות הניסיון הרב שלו, ומאמינים שימצא את מקומו תחת עודד קטש.

שחקן הפועל חולון גיא פניני מול שחקן בני הרצליה כריס באב. דני מרון
לא רק יחמם את הספסל. גיא פניני/דני מרון

בגזרת הזרים הצהובים קרובים למספר שחקנים, והציפייה היא כי כמה מהם יחתמו בתקופה הקרובה. אלכס פויתרס כבר חתם לשנתיים, במקביל מנהלים הצהובים מגעים לצירופם של דארון היליארד ובונזי קולסון מקרשיאקה. בקבוצה סיפרו אמש כי הם מעריכים שלפחות שניים מבין השלושה יחתמו בתקופה הקרובה.

במכבי מצפים לתשובות לגבי גובה הבייאאוט של דריל מייקון מפנאתינייקוס, כשאם לא מדובר בסכום גבוה מדי, קיים סיכוי גבוה שהסקורר של היוונים יצורף לקבוצה. מייקון עשוי להגיע לצד רכז בכיר כשבקבוצה מכוונים לשחקנים בכירים מאוד ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully