וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטרגדיה: מיכאל באלאק יוצא עם דוגמנית, שהייתה חברה של בנו שנהרג

כדורגלן העבר הגרמני נראה מבלה עם בת 21, שצעירה ממנו ב-24 שנה והייתה מיודדת עם בנו אמיליו, שנהרג בתאונת דרכים: "השניים הפכו לקרובים בשנה האחרונה אחרי האסון"

תקציר מטורניר ברלין: אונס ג'אבור - קורי גוף 0:2/ספורט1

בגרמניה מדווחים כי קשר צ'לסי לשעבר מיכאל באלאק החל לצאת עם דוגמנית בת 21, שהייתה ידידה קרובה של בנו המנוח. הגרמני, 45, עבר טרגדיה כואבת בשנה שעברה כשבנו אמיליו נהרג בתאונת טרקטורון. אמיליו היה בן 18 בלבד כאשר איבד שליטה על הטרקטורון ליד הווילה של המשפחה בפורטוגל, ומצא את מותו.

כדורגלן העבר מיכאל באלאק. Robin Jones, GettyImages
קשר שהתפתח בצורה לא צפויה. באלאק/GettyImages, Robin Jones

כעת "בילד" הגרמני מדווח כי באלאק נמצא במערכת יחסים עם סופיה שניידרהן, שמכירה את כדורגלן העבר כבר מספר שנים. באלאק צולם איתה בימים האחרונים עם בת זוגוף שצעירה ממנו בלמעלה משני עשורים, כשהם בתערוכה בבאזל. הזוג אף נראה מתנשק בפומבי, ולא מסתיר את הקשר.

עוד בוואלה!

רקדניות לוהטות מול גמר הצ'מפיונס: במה בחר לצפות מיכאל באלאק?

לכתבה המלאה
הדוגמנית הגרמנייה סופיה שניידרהן. אינסטגרם, soph_sls, אתר רשמי
הדוגמנית הגרמנייה סופיה שניידרהן/אתר רשמי, אינסטגרם, soph_sls
הדוגמנית הגרמנייה סופיה שניידרהן. אינסטגרם, soph_sls, אתר רשמי
הדוגמנית הגרמנייה סופיה שניידרהן/אתר רשמי, אינסטגרם, soph_sls

סופיה עובדת כדוגמנית ורשומה בסוכנות ידועה. הדוגמנית, עם למעלה מ-50 אלף עוקבים באינסטגרם, הייתה מיודדת עם בנו של הכדורגלן, ובגרמניה מספרים שהיא בת למשפחה אמידה, ואביה הוא מנתח מצליח. זו לא הפעם הראשונה שבחייה שהיא יוצאת עם גבר שמבוגר ממנה, כשהחבר הראשון שלה היה בן 27 כשהייתה בת 18. "באלאק וסופיה הפכו לקרובים בשנה האחרונה, ולקח זמן עד שהרשו לעצמם להפוך את הקשר לזוגיות", נכתב ב"בילד".

אמיליו באלאק ואמו

אמיליו היה הבן האמצעי של באלאק ומי שהייתה אז בת זוגו, סימון לאמבה. בריאיון עמה היא סיפרה שהטרגדיה טלטה את חייה: "חייבים לתפקד, אבל... ברור שיש ימים שלא בא לי לקום, ואני רק רוצה לשכב במיטה ולבכות, אבל אני לא מרשה לעצמי. המחשבות שלי לא פוסקות. אני מכינה ארוחת ערב, ותוהה אם הוא היה אוהב את האוכל...

"יש אנשים שרואים אותי ועוברים לצד השנישל הרחוב כי הם לא יודעים איך להתמודד איתי. אני נוהגת להגיד את שמו, אמיליו, כי אנשים פוחדים להגיד אותו. אני הולכת הרבה לקבר שלו, אבל יותר פעמים אני פשוט יושבת בחדר שלו, שנשאר בדיוק אותו דבר מאז לכתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully